וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבאר שבע: "אסור לאכזב עד משחק העונה". לחץ על הובאן לחתום

29.2.2016 / 6:41

במועדון כבר ממתינים למכבי ומבינים: "אם נשמור על ההפרש עד המשחק הזה וננצח, האליפות בכיס שלנו". בוזגלו: "מי שאומר שאני בתקופה פחות טובה, לא מבין בכדורגל. יש דברים מעבר לגולים ובישולים". הרומני התבקש לחתום מיידית

מערכת וואלה!

הפועל באר שבע הבטיחה אתמול (ראשון) את המקום הראשון בתום העונה הסדירה עם 1:2 על הפועל כפר סבא, וככל שהזמן עובר במועדון מתחילים להרגיש את האליפות מתקרבת. שחקני הקבוצה הסכימו אתמול שהיכולת לא הייתה בשיאה, אבל העובדה שהקבוצה מסיימת את הליגה במקום הראשון מדברת בעד עצמה. "בשביל להביא אליפות לא צריך להבריק כל הזמן. צריך לדעת לנצח משחקים כאלה", חזרו והדגישו אתמול שוב במועדון.

"וואקמה ואוגו באו לעבודה אתמול ועזרו לנו המון עם המהפך הזה. היינו יותר טובים מכפר סבא, והניצחון הזה הגיע לנו. עכשיו נשאר רק לנצח את סכנין ולהתחיל להתכונן לפלייאוף". חלק מהשחקנים הודו אתמול כי המשחק מול מכבי תל אביב במחזור השני של הפלייאוף העליון כבר נמצא במחשבות. "זה כנראה המשחק שיכריע עונה שלמה. אם נגיע לשם בהפרש הזה וננצח, כנראה שהאליפות תהיה בכיס שלנו. אסור לנו לאכזב עד המשחק הזה", אמר אחד השחקנים אתמול. בינתיים נודע כי התחדשו השיחות עם אובידיו הובאן על חוזה לעונה הבאה. במועדון הגישו לסוכנו הרומני הצעה נוספת ומקווים שבימים הקרובים העניין ייפתר. באר שבע מציעה כ-250 אלף יורו וממתינה לתשובה חיובית. הרומני הבהיר לשחקנים בקבוצה כי הוא אינו ממהר בגלל היורו, אך במועדון לוחצים עליו לחתום כעת.

סלפי של אלופים? שחקני הפועל באר שבע חוגגים בסיום/קובי אליהו

ברק בכר נשאל בסיום על הקצף המדהים של הקבוצה, 18 ניצחונות מ-20 המשחקים האחרונים, דבר שאף קבוצה לא עשתה בעבר בשלב הזה של העונה. "לא ידעתי על זה. זה נחמד, אבל זה לא מה שמעניין. אנחנו רוצים להישאר בסוף העונה במקום שאנחנו נמצאים בו", אמר המאמן. השינוי העמוק שעוברת הקבוצה בא לידי ביטוי בשיחות אישיות רבות עם היועץ המנטלי איתן עזריה ועם בכר בעצמו. "הפועל באר שבע עשתה שינוי בחשיבה. לא פשוט להתמודד עם לחץ מהסוג הזה. ולא בטוח שבאר שבע ידעה איך להתמודד עם זה", מסביר מאור בוזגלו את השינוי התפישתי שבא לידי ביטוי בכל פעם שהקבוצה עומדת למבחן בשבועות האחרונים. "הכנסנו לעצמנו לראש שהמטרות הן לקחת תואר, וזאת הגדולה. אין ספק שאנחנו נכנסים ל'מאני טיים', ואין מקום לטעויות. כל משחק הוא סוג של נוק אאוט. הפועל באר שבע קבוצה שמחה וכשאתה שמח אפשר לעשות דברים יפים. לא יודע מה קורה במכבי, צריך לתת להם כבוד אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו. עצם זה שהפועל באר שבע נמצאת בפה של מכבי זה אומר שעשינו התקדמות. אנחנו מתרכזים באיך להשתפר ולעבוד יותר קשה".

"מאוד חשוב לנו לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון", הודה בוזגלו. "הוכח שאין משחקים קלים. כל שבוע אתה צריך להתמודד עם קבוצות שמצופפות וצריך למצוא פתרונות. זה לא דבר פשוט. היה עניין של זמן עד השער הראשון. כשהם כבשו נכנסנו יותר למשחק, הרגשנו שהגול היה באוויר. זה מראה כמה אנחנו קבוצה עוצמתית. בפס האחרון צריך לקחת שניה יותר כדי להיות יותר מרוכז ולנצל מצבים. ביום רביעי יש לנו משחק חשוב".

בוזגלו נשאל האם הוא מרגיש בכושר פחות טוב וענה: "עברתי פציעה לא פשוטה, הייתי תקופה לא קצרה בחוץ. כשאתה חוזר אתה סוג של מכונה משומנת. אם יש משהו שהשתפרתי בו הוא יותר מחויבות. תמיד אני מצפה למספרים יותר גדולים, אבל זה לא העיקר. אני מוכן שהסטטיסטיקה האישית שלי תיפגע בשביל תואר. מי שאומר שאני בתקופה פחות טובה, לא מבין בכדורגל. יש הרבה דברים מעבר לגולים ובישולים".

בנושא אחר: אוהדי הקבוצה מתכוונים להמשיך במסורת שלהם במחזורים הקרובים, ולחבר שירים בנוגעים למה שמכונה אצלם "מאבקי ההישרדות בליגה". אתמול, למשל, המשיכו האוהדים לשיר בסיום המשחק מספר שירים הנוגעים ל"קרבות התחתית" של הקבוצה העונה. "יש חשש מעין רעה, 40 שנה לא לקחנו תואר וכנראה שגם העונה לא ניקח. המטרה מקדשת את האמצעים", הסבירו כמה מהם, שהחליטו להמשיך במסורת הזאת, בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאור בוזגלו שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
כושר פחות טוב? לא אם תשאלו אותו. בוזגלו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully