וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "עסקת אברמוב סגורה ב-99%. ממתינים רק לבדיקת הנאותות"

28.2.2016 / 20:54

איש העסקים יהפוך בקרוב לבעלים של המועדון לאחר השלמת בדיקת הנאותות שצפויה להימשך עוד מספר שבועות. יוסי אבוקסיס בכל מקרה לא בתוכניות לאמן את הקבוצה בעונה הבאה. הצפי הוא לגידול של כעשרה אחוזים בתקציב, שחקן ישראלי בכיר יצורף

one

בווידאו: הפסדה של בני יהודה למכבי תל אביב

כל עוד לא יקרה משהו בלתי צפוי של הרגע האחרון, בני יהודה תעבור בקרוב מאוד לידיו של איש העסקים, ברק אברמוב. העסקה, כך מעידים מקורבים לאברמוב ולמשה דמאיו, עברה כבר את שלב האל-חזור, ושני הצדדים מעוניינים מאוד בהשלמתה כך שהחל מהעונה הבאה יהיה לכתומים בעלים חדש. בימים אלו מתקיימת בדיקת נאותות שעשויה להימשך עוד מספר שבועות.

משה דמאיו בעלי בני יהודה. קובי אליהו
לקראת פרידה. משה דמאיו/קובי אליהו

למרות התארכות הבדיקה, ההערכה היא כי העובדה שבני יהודה במשך השנים שמרה על תקציב מאוזן והחובות שלה מגיעים לכל היותר לכמה מאות אלפי שקלים לא תמנע בסופו של דבר את העסקה. "ברק אברמוב נחוש לסיים את הסיפור הזה כמה שיותר מהר", אמר גורם המעורה בפרטים. "מעולם בני יהודה לא הייתה קרובה יותר מלעבור בעלות כמו במקרה הזה. הכול סוכם ונסגר ורק מחכים עכשיו להשלמת בדיקת הנאותות".

אברמוב מקבל בימים האחרונים לא מעט טיפים מאנשי מקצוע ואנשים המעורים בעולם הכדורגל, ובכל מקרה אין לו כוונה להשתולל מבחינת התקציב שעומד כיום על כ-14 מיליון שקל. איש העסקים צפוי להגדיל בכעשרה אחוז את כמות ההשקעה שהייתה השנה, כל זאת בלי קשר לעובדה שהתקציב באופן אוטומטי יגדל כתוצאה מזכויות השידור שיכניסו לקופת המועדון כארבעה מיליון שקל.

בשלב הזה אברמוב נמנע מלקבל החלטות לגבי העונה הבאה, אבל כבר עכשיו ברור שבכוונתו לצרף שחקן ישראלי אחד בכיר. גם סוגיית המאמן תבוא על מקומה לאחר שתושלם העסקה, אבל בכל מקרה יוסי אבוקסיס, ששמו עלה בימים האחרונים כמועמד, כלל לא נמצא על הפרק. בבני יהודה לא שוכחים שלקבוצה יש עדיין מטרות משמעותיות העונה, ובראשן משחק הגביע ביום שלישי נגד מכבי חיפה ברבע הגמר, ומעבר לכך הקבוצה טרם הבטיחה את הישארותה. ככל שתתקדם העונה יוסר הערפל סביב התוכניות של אברמוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully