וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשונה באירופה: אולימפיאקוס זכתה באליפות יוון

הקבוצה של מרקו סילבה, שדרסה את הליגה לאורך כל העונה, גברה 0:3 על וריה וחגגה אליפות 43 בתולדותיה כבר בסוף חודש פברואר. פוסטר (צמד) ופולידו כבשו. אולימפיאקוס לא כבשה רק במשחק ליגה אחד העונה

שחקני אולימפיאקוס חוגגים אליפות מספר 43. רויטרס
שחקני אולימפיאקוס חוגגים אליפות/רויטרס

כבר בסוף חודש פברואר, הצליחה אולימפיאקוס להיות הקבוצה הראשונה העונה באירופה שזוכה באליפות מקומית. הקבוצה של מרקו סילבה, שעברה עונה פשוט פנטסטית, הבטיחה היום (ראשון) את הזכייה בתואר אחרי שניצחה 0:3 את וריה מהתחתית. דויד פוסטר כבש צמד (19 ו-65) ואלאן פולידו (83) כבשו את השערים.

אולימפיאקוס זכתה בתואר כשנותרו עוד שישה מחזורים לסיום העונה, כשהיא מובילה ב-21 נקודות על א.א.ק אתונה, לה משחק חסר. על הנייר, א.א.ק יכולה עדיין להשוות את מספר הנקודות של אולימפיאקוס, אך מאזן הראש בראש בין השתיים הולך לטובת אולימפיאקוס, שניצחה 0:4 בביתה בסיבוב הראשון והפסידה 1:0 בחוץ בסיבוב השני.

זוהי האליפות ה-43 של אולימפיאקוס בכל הזמנים ושישית ברציפות, אחרי שהציגה העונה מאזן אדיר ומושלם בבית (12 ניצחונות מ-12 משחקים) וכן בחוץ (10 ניצחונות, תיקו והפסד). אולימפיאקוס כבשה העונה 60 שערים וספגה 12 בלבד, ולא הצליחה לכבוש רק במשחק אחד העונה, באותו הפסד לא.א.ק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully