וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: נבחרת ישראל הוסיפה מדליות זהב וכסף בפינלנד

28.2.2016 / 14:54

הנבחרת סיימה ראשונה בגביע העולם בתרגיל המשולב של האלות והחישוקים אחרי שקיבלה 17.700 והוסיפה גם כסף בתרגיל חמשת הסרטים עם 17.300. ריבקין סיימה חמישית בתרגיל החישוק ושישית בכדור. פילנובסקי שמינית בחישוק

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית המשיכה גם היום (ראשון) לגרוף מדליות בתחרות גביע העולם בפינלנד. אחרי הכסף בתחרות הקרב רב אתמול, הנבחרת סיימה עם מדליות זהב וכסף בתרגילים הבודדים.

תחילה הופיעה הנבחרת בתרגיל חמשת הסרטים ובזכות הציון 17.300 היא השיגה את הכסף. מי שהפתיעה עם הזהב היא ספרד שסיימה עם 17.450. אוקראינה התספקה בארד עם 17.250. רוסיה הפתיעה לרעה כשסיימה שישית ואחרונה בגמר עם 16.350. בהמשך הופיעה הנבחרת גם בגמר התרגיל המשולב והשיגה את המדליה השלישית בתחרות, הפעם מזהב, בזכות 17.700 שקיבלה על התרגיל, תוצאה שסייעה לה להקדים את ספרד ואוקראינה. רוסיה נותרה שוב מחוץ לפודיום וסיימה רביעית.

נטע ריבקין, שהעפילה לארבעה גמרים בתרגילים הבודדים, סיימה את גמר תרגיל החישוק במקום החמישי, בדיוק המיקום שבו היא סיימה במוקדמות. הציון 17.950 הותיר אותה באותו מקום. ויקטוריה פילנובסקי שהופיעה אף היא לגמר סיימה באותו מקום שבו היא סיימה במוקדמות, המקום השמיני, אחרי שקיבלה 17.600. ריבקין הופיעה גם בגמר תרגיל הכדור וסיימה בו שישית, מקום אחד נמוך יותר מהמוקדמות, בזכות 17.150. בהמשך תתייצב ריבקין גם לגמרים בתרגילי האלות והסרטים.

המתעמלת נטע ריבקין. ניב אהרונסון
כמו במוקדמות. ריבקין/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully