וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן: "סופרים את הדקות", סמולר: "מת על משחקים כאלה"

28.2.2016 / 13:45

קבוצות הכדוריד של מכבי והפועל ראשון לציון ייפגשו בשני (20:45) למאבק על גביע המדינה בקלאסיקו העשירי בגמר (4:5 למכבי). תואר ראשון למימון כמאמן? עוד לפני כן, בנות הרצליה ומ.כ. חולון ייאבקו על התואר אצל הנשים

שחקן הפועל ראשון לציון, אבישי סמולר, עם שחקן מכבי ראשון לציון, יואב נאמן, גביע המדינה בכדוריד. ברני ארדוב
מי יניף את הגביע? סמולר ונאמן/ברני ארדוב

גמר גביע המדינה הגדול בכדוריד ייצא מחר (שני) לדרך כאשר מכבי והפועל ראשון לציון ייאבקו על התואר בהיכל שלמה בתל אביב (20:45, שידור ישיר בספורט 5). זה יהיה הקלאסיקו העשירי בין שתי הקבוצות בגמר הגביע, כאשר יואב נאמן או אבישי סמולר, הקפטן החדש של הפועל, יזכו להניף את התואר. הפיקנטריה גם מגיעה מכיוונו של עידן מימון, שכבר הניף לא מעט תארים כשחקן, אך יכול ליהנות מתואר ראשון כמאמן. האולם צפוי להיות מלא ב-3,000 צופים. המאזן בין שתי הקבוצות בגמרי הגביע עומד על 4:5 לזכות הצהובים. עוד לפני כן (17:45) יתקיים הגמר בין בנות הרצליה לבין מ.כ. חולון.

אבישי סמולר, הקפטן של הפועל ראשון לציון: "אני אישית מאוד מתרגש. בכל פעם כשתואר מונח על השולחן, זה אירוע מדהים בעיני. זה מלווה אותי 24 שעות. החברים שלי שונאים אותי, המשפחה כבר לא יכולה לסבול אותי מרוב שאנחנו חיים את זה. כולנו פה ברי מזל שאנחנו יכולים לקחת חלק באירועים האלה".

על תפקידו כקפטן אמר סמולר: "במשחק נגד אס"א תל אביב, בהמנונים, קלטתי פתאום שאני עומד הכי שמאלי. תפקיד הקפטן נפל עליי בהתרגשות. אי אפשר להתעלם מהעובדה שזה אחד ההישגים הכי משמעותיים בכדוריד הישראלי כשאתה מוביל את אחד המועדונים הגדולים. זה מרגש, אבל מרגיש טבעי. אני לא מרגיש שאני נוהג שונה כי אני עושה את אותם דברים".

יו"ר איגוד הכדוריד, יוסי גבע. ברני ארדוב
"הענף עשה קפיצת מדרגה". גבע/ברני ארדוב

על יחסי הכוחות אמר סמולר: "הפועל ומכבי ראשון לציון זה הדבר הכי לעוס שיש. אלה שתי קבוצות טובות, הפועל היא כלום בלי מכבי, ולהיפך. אנחנו השונאים הכי גדולים, אבל יש קשר טוב בין שני המועדונים האלה. אני מת על משחקים גדולים, בטח כשזה מול מכבי ראשון לציון. זה מעלה את רמת המוכנות שלנו. זה יום חג".

יואב נאמן: "בורכנו שאנחנו ביום חג הזה של הכדוריד הישראלי. יש פה הצגה כפולה. כשהמשחק מתחיל ההתרגשות מפנה את מקומה לרגשות אחרים. אני מקווה שהנפש שלנו תתמלא בתכונה הזו. אנחנו סופרים את השעות והדקות עד לשריקת הפתיחה".

על יחסי הכוחות אמר נאמן: "בתור ספורטאים אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו בכל פעם מחדש. הסטטיסטיקה לא משקרת, אבל סטטיסטיקות נועדו כדי להתיישר או כדי להישבר. זו פיקנטריה נחמדה, אבל לכל עונה יש את הדינמיקה שלה. משחקי גביע תלויים רק בעצמם. להפועל ראשון לציון בתחילת השנה היה סגל טוב מאוד, והדברים פחות התחברו שם. זה היה ברור שזה לא יישאר ככה לאורך זמן. לראיה הם בגמר הגביע. זה לא הפתיע אותנו. אתה יודע שהם מסוכנים מתמיד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נלי אבימוב (כחול), בר אורינגר (שחור), גביע המדינה כדוריד. ברני ארדוב
הקפטניות מתרגשות. אמינוב ואורינגר/ברני ארדוב

יוסי גבע, מ"מ יו"ר איגוד הכדוריד, אמר: "אנחנו עומדים בפני אחד מרגעי השיא של הכדוריד הישראלי שעשה קפיצת מדרגה גדולה בשנים האחרונות. אי אפשר להתעלם מהליגה הנפלאה בשנים האחרונות ובשנה הזו בפרט. אין כבר שתי קבוצות שמובילות את הענף ואתה לא יודע מה יקרה במשחק כזה או אחר. אני רוצה לאחל לקבוצות הצלחה".

בר אורינגר, הקפטנית של הרצליה, אמרה: "אנחנו מתרגשות מאוד ומחכות כל השנה להגיע למעמדים האלה. יש התרגשות ומצפים לזה כבר". נלי אמינוב, הקפטנית של חולון, הוסיפה: "כל הזמן מחכים לרגע הזה. אלה הרגעים הגדולים של הספורט, והגביע הוא מעמד אחר והרבה יותר מרגש ומיוחד. זה שונה מאליפות כי זה משחק אחד. אנחנו מתרגשות מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully