וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר תזכה לתמיכה לקראת ריו מחברת מט"ח 24

28.2.2016 / 12:20

הג'ודוקא הישראלית שמייצגת את בריטניה תקבל חיזוק כלכלי משמעותי שינוע בין 4,000 ל-6,000 שקל בחודש מהחברה הפועלת בשוק ההון. שלזינגר: "מברכת על הרוח הגבית הפיננסית שכל כך חשובה לספורטאי מקצועי"

אליס שלזינגר ג'ודוקא. דור שרון,
"שמחים לתת לה חסות". מסיקה/דור שרון

אליס שלזינגר, הג'ודוקא הישראלית שמייצגת את בריטניה, זכתה היום (ראשון) לבשורה חגיגית מאוד מבחינתה כחלק מההכנות שלה למשחקים האולימפיים בריו. שלזינגר חתמה על הסכם חסות עם חברת מט"ח 24 שאמור לספק לה שקט עד תחילת האולימפיאדה.

במסגרת ההסכם, שלזינגר תזכה לתקצוב חודשי שינוע בין 4,000 שקל ל-6,000, כל זאת בהתאם לצרכים הנדרשים מדי חודש וההוצאות הצפויות. מט"ח 24 היא חברה שפועלת בתחום המסחר בבורסה ובשוקי ההון ונחשבת לאחת חברות הפורקס הגדולות והמובילות בישראל.

שלזינגר בת ה-27 מתחרה בקטגוריה של 63 ק"ג ומדורגת במקום ה-11 בעולם. היא חזרה למזרן הג'ודו לפני כשנה לאחר סכסוך ממושך עם איגוד הג'ודו הישראלי ולבסוף השתחררה והחלה לייצג את בריטניה. מאז חזרתה, רשמה שלזינגר הישגים משמעותיים בסבבים השונים, ביניהם מדליית כסף בגרנד פרי דיסלדורף 2016, זהב בגרנד פרי דיסלדורף 2015 ובסך הכול מאז חזרתה היא רשמה זכייה במדליות בשמונת הסבבים המרכזיים וקריטריון להשתתפות במשחקים בריו במדי בריטניה.

ירדן ג'רבי (מימין) מול אליס שלזינגר. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
תפגשנה גם בריו? שלזינגר וירדן ג'רבי/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

במעמד חתימת ההסכם אמרה שלזינגר: "אני שמחה על חתימת ההסכם הזה. מדובר בשיתוף פעולה חשוב שנותן לי דחיפה נוספת לשקט וביטחון להמשיך להתעסק, להתאמן ולהשקיע בג'ודו ורק בג'ודו. אני מברכת על האמון שחברת מט"ח 24 נותנים בי ועל הרוח הגבית הפיננסית שכל כך חשובה לספורטאי מקצועי".

מנכ"ל מט"ח 24, דוד מסיקה, הוסיף: "אליס היא ספורטאית מדהימה ומחוננת. אני רואה בענף הג'ודו בכלל ובאליס בפרט את כל הטוב שספורט יכול לייצג. כבוד, הגינות, מקצועיות ונחישות ואלה בדיוק הסיבות שאנו שמחים לתת חסות לשלזינגר. היא מייצגת בדיוק כל אחת ואחת מתכונות אלה ואני בטוח שהיא בכיוון המתאים, הנכון והחיובי לקראת ריו 2016. אנו מאחלים לה הצלחה רבה ועומדים לרשותה בכל עת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully