וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מכבי ראשון לציון הגנה על תואר האליפות

27.2.2016 / 20:14

המועדון ניצח בגמר הפלייאוף 0:4 את מכבי אשדוד בשחזור גמר 2015 וזו אליפות שלישית ברציפות עבורה. הפועל אור עקיבא/קיסריה סיימה שלישית אחרי 2:4 על חצור

מכבי ראשון לציון בדמינטון. התאחדות הבדמינטון הישראלית,
מכבי ראשון לציון בדמינטון/התאחדות הבדמינטון הישראלית

מועדון הבדמינטון של מכבי ראשון לציון הגן היום (שבת) על כתר אליפות ליגת העל לאחר שניצח בגמר הפלייאוף 0:4 את מכבי אשדוד בשחזור גמר 2015 וחגג אליפות שלישית ברציפות. במשחק המפתח בין המועדונים ניצח המחבט מספר 3 בישראל אלכס בס מראשון לציון את המחבט מספר 2, אריאל שאינסקי מאשדוד, 0:2 במערכות.

אשדוד דווקא פתחה טוב כשהובילה 0:1 במערכות במשחק זוגות הגברים, עם גדי מוזס ואיליה קוניאק, אבל הזוג של ראשון לציון, המדורג 1 בישראל, אלכס בס וליאור קרויטור, חולל מהפך בהמשך וניצח 1:2.

אלופת ישראל לנשים, דנה קוגל מראשון לציון ניצחה 0:2 את יריבתה הצעירה מאשדוד, שרי רוטשטיין, והניצחון הרביעי והאחרון הושג על ידי הקפטן הותיק, ניר יוסים, 0:2 על איליה קוניאק. ייתכן כי ראשון לציון תייצג את ישראל בגביע אירופה לאלופות.

הפועל אור עקיבא/קיסריה סיימה שלישית, כמו אשתקד, כשגברה 2:4 על מארחת הטורניר חצור בקרב בין מפסידות חצי הגמר שלשום. חצור הפסידה לראשון לציון, אור עקיבא/קיסריה הפסידה לאשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • בדמינטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully