וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורי רן בן שמעון ממכבי פתח תקוה לא על הפרק: "ברור שנכשלנו"

28.2.2016 / 8:14

המאמן ממשיך לקבל גיבוי מההנהלה למרות ההפסד לבית"ר ירושלים, בקבוצה חוששים: "אם נמשיך ככה, סכנת הירידה תהפוך לממשית". אלו: "הגענו למאני טיים ופשוט קרסנו. לוקחים אחריות, המאמן וההנהלה לא אשמים"

one

המשבר המתגלגל של מכבי פתח תקוה רק הלך ותפס עוד יותר תאוצה אתמול (שבת) אחרי ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים. המלאבסים, שנמצאים במשבר עם שבעה הפסדים ותיקו בשמונת מחזורי הליגה האחרונים, מוצאים את עצמם בסכנת ירידה ממשית, שכן הפער ביניהם לבין הקו האדום עומד על ארבע נקודות בלבד.

התקוות לתפוס מקום בפלייאוף העליון עד השבוע האחרון התחלפו עם חששות ממשיים מפני קרבות הישרדות. "כבר ברור שזה שאנחנו לא בשישייה הראשונה זה כישלון", אמר גורם במועדון. "אבל עכשיו צריך לחשוב ברצינות מה עושים כדי לא לרדת. לכולנו זה היה נראה רחוק עד עכשיו, אבל אנחנו עמוק בצרות ואם נמשיך ככה, הסכנה תהיה הרבה יותר ממשית". בכל מקרה, שינו זוארץ ואבי לוזון לא מתכוונים בשלב הזה לבצע זעזוע בקבוצה, ומשוכנעים שרן בן שמעון יוכל להוציא את העגלה מהבוץ.

ניב אהרונסון

בן שמעון המשיך כפי שעשה בשבועות האחרונים לעשות שינויים כדי אולי לנסות למצוא את הפיתרון. אתמול למשל הוא הותיר על הספסל את ראדה פריצה ופתח עם מוחמד כליבאת, אבל החלוץ לא קיבל כמעט כדורים והקבוצה התקשתה להגיע למצבים מסוכנים. בכלל, מכבי פתח תקוה הבקיעה שני שערים בלבד בשמונת משחקי הליגה האחרונים. "עוד לפני ששואלים איפה השערים, צריך לשאול איפה המצבים", אמר אחד השחקנים. "המצב על הפנים. זה הולך להיות מגעיל עד הסוף, אבל מעכשיו כל נקודה חשובה לנו".

דור אלו אמר בסיום: "האווירה לא פשוטה, אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו. אם הייתה תקווה, היא גם כן אבדה. זה כואב לנו השחקנים על המצב הזה. יש פה קבוצה טובה שנקלעה למצב לא פשוט בכלל. שום דבר לא הולך לנו, אפשר לראות את זה על הדשא, אבל אנחנו השחקנים לוקחים אחריות על עצמנו, לא המאמן ולא ההנהלה. אין לנו את הזכות השחקנים להגיד מי אשם ומי לא. בסופו של דבר אנחנו השחקנים משחקים על המגרש ולא המאמן. הגענו למאני טיים ופשוט קרסנו. אולי הבאנו תואר, אבל אף אחד לא זוכר את זה. בסוף העונה כל אחד יעשה את החישובים שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully