וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ניצחונות כאלה, עדיף כבר להפסיד: ה-11 של השבת על מכבי חיפה, בניון ובאנקרים נוספים

מכבי חיפה ויוסי בניון שוב הצליחו להכתים שלוש נקודות, ופרידה אכן נראית כמו האופציה הכי הולמת. אורן יוסיפוביץ עם 11 הבאנקרים של השבת, כולל: מכבי תל אביב שוב לא התפוצצה, אבל שוב ניצחה - כמו באר שבע, והמקום של רוקאביציה בנבחרת העונה

one

בווידאו: צפו בכל שערי השבת בליגת העל בקליפ אחד

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

1. הבאנקר של מכבי תל אביב

"אם באר שבע תנצח מחר, הפער יהיה חמש נקודות".

פטר בוס הרהר וחיפש תשובה מנצחת.

"אתה צודק לגמרי", אמר המבטא הכי טוב מאז קרויף. "אבל אם באר שבע תפסיד מחר, הפער יהיה רק שתיים".

הדיאלוג המבריק/בנאלי, מחוץ לחדרי הלבשה בבלומפילד, ובזמן שכמה ילדים צרחו בגרמנית לאבי ריקן (סיפור אמיתי), ממחיש את מה שאנחנו מקבלים לאחרונה ממכבי תל אביב ומהפועל באר שבע.

זה נראה בערך אותו הדבר.

הפועל באר שבע מובילה על מכבי תל אביב בשתי נקודות, בואכה שלוש או חמש, אבל לא משחקת כדורגל טוב ממנה. לפחות לא בצורה ניכרת. תוצאות? בשלושת המחזורים האחרונים ניצחו הדרומיים את בני יהודה (0:2), את הפועל חיפה (1:2) ואת מכבי נתניה (0:2). ומכבי, שרודפת אחריה בלו"ז כמו בטבלה? 1:2 על הפועל חיפה, 1:3 על נתניה, 0:1 על בני יהודה. שישה באנקרים, שלוש לכל קבוצה. והרמה? די זהה.

גם בוס אמר אמש שדין המשחקים האלה - בני יהודות, נתניות, הפועל חיפות - לא כדין משחקי ההכרעה. ועד אז, שתי הראשונות, מכבי ובאר שבע, ימשיכו כנראה לעשות את מה שהן עושות - לנצח, לשמוח, לא להרשים אותנו, ולא להראות אכפתיות לגבי זה. ובצדק. פטר בוס לא צריך להתנצל על היכולת בניצחונות. הוא לא צריך לדאוג יותר מדי לקראת משחקים נגד בני יהודה והפועל חיפה. הוא צריך להתנצל על 1:1 בדרבי. הוא צריך לדאוג לקראת מפגשי הפלייאוף נגד בית"ר ירושלים.

עד אז, כל מה שחשוב זה לנצח. ואת זה, בפעם השלישית ברציפות והשמינית בעשרה משחקים - הקבוצה שלו דווקא עושה.

פטר בוס מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא צריך להתנצל על היכולת בניצחונות. פטר בוס/קובי אליהו

2. הבאנקר של פטר בוס

לא ברור מדוע בוס החליף מערך אתמול, אבל סביר להניח שהוא הבין שזה לא הפתרון ל"אטרקטיביות" שאנשים מחפשים במכבי הזו. לפי החילופים שביצע - אלברמן ופרץ IN - סביר להניח שלא נראה את השיטה הזו יותר מדי פעמים נוספות. אבל בפרץ דיבורי הטקטיקה והאסטרטגיה והרוטציה, שמו של טב"ח1 צריך לעלות. לפי הסטטיסטיקה, הוא הבלם הכי טוב של מכבי תל אביב העונה. אבל סטטיסטיקות לחוד והעדפותיו של בוס לחוד - ולאחרונה, טב"ח1 ממש לא בראש סדר העדיפויות. משחק הליגה האחרון שפתח התקיים ב-23 בינואר, ומאז הוא או פצוע או על הספסל. וכל זה בעונה לא מבריקה של טיבי ובעונה מכורטסת מאוד של קרלוס גרסיה. אתמול, שוב, לא שותף.

seperator

3. הבאנקר שהוא דקל קינן

קינן שוב כבש. אתמול זה היה את השער הרביעי שלו העונה. 4. ארבעה גולים יש גם ל: מאור מליקסון, ברק בדש, ז'אורז'יניו של סכנין. קינן כבש יותר מאשר מאור בוזגלו, דובב גבאי, בן שהר, ברק יצחקי, עדן בן בסט, איתי שכטר ואבי ריקן. על האופי של דקל קינן נשרפו כבר מקלדות, אבל איזה סקורר. ב-MLS לא מחפשים פורוורד?

דקל קינן שחקן מכבי חיפה נוגח לרשת מול מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
ב-MLS לא מחפשים פורוורד? קינן כובש/יוסי ציפקיס

4. הבאנקר של יוסי בניון

בטור זה לא תהיה התלהבות מהניצחון של מכבי חיפה על מכבי נתניה. בעצם, מכבי חיפה הוכיחה שהיא בעצמה לא מתלהבת מניצחונות. ככה זה - היא כמעט תמיד מוצאת דרך לחרב אותם.

מחזור 2 בגביע הטוטו: מכבי חיפה מנצחת 0:1 את סכנין. יוסי בניון כבש, אבל הסיפור שלאחר המשחק היה הפיצוץ בינו לבין רוני לוי. זה נסע למשרדים של הבוס, זה נסע אחריו, ובסוף הודעה רשמית "מעודדת" מטעם המועדון.

מחזור 8: מכבי חיפה קרעה את הפועל עכו 0:4. יומיים לאחר מכן יוסי בניון הגיש תביעה נגד אוהד הקבוצה. זה היה הסיפור של השבוע. זה נגמר בפשרה.

מחזור 11: מכבי חיפה ריסקה את הפועל תל אביב 0:3. הסיפור שאחרי המשחק היה סביב מיעוט שחקני חיפה שהגיעו להודות לקהל, והעבירו תמיכה רשמית בקפטן.

סיבוב ח' בגביע: מכבי חיפה השיגה ניצחון נהדר על בית"ר ירושלים. בניון גם כבש. הסיפור של אחרי המשחק היה סביב תנועת שיסוף של אוהד לעבר הקפטן.

מחזור 25: מכבי חיפה מנצחת בקלות את מכבי נתניה. הסיפור של אחרי המשחק נע סביב מה שבניון אמר לחבריו/מקורביו/מסקריו.

אתם מבינים? מכבי חיפה לא באמת אוהבת לנצח. היא מנצחת כל כך מעט העונה, וגם אז, כמעט כל ניצחון מוכתם בגלל התנהגות מקולקלת של המושכים בחוטים. ולא רק של בניון עצמו. על ההתנהגות שלו נכתבו העונה, במדור זה, הרבה מילות ביקורת. כולן נכונות גם ליום זה. בניון לא מצליח להתייחס אל עצמו כסופרסטאר שהוא באמת. הוא נותן לכל ילד ביציע סמכויות של פרשן על, ג'נרל מנג'ר במינימום. הוא רגיש מפה ועד הברנבאו. הוא פוגע בעצמו, כי כשהוא מתרכז בכדורגל הוא הכי טוב בכדורגל מבין כל שחקני מכבי חיפה.

אבל את מה שיוסי בניון מפיל מדי פעם, מועדון מתוקתק היה יודע להרים. ומכבי חיפה של היום היא ממש לא מועדון מתוקתק. לא קל לטפל בשחקן כזה - גדול מהחיים וגדול מהסגל - אבל במכבי חיפה מצליחים לטעות בכל פרשה ופרשה. גם הפעם. אין צורך בכלל להיכנס לניתוחים - מה זה אומר? הוא רוצה לעזוב? הוא מאיים? זה תחזיקו אותי? הוא כבר סגור בבית"ר? פוזל לאלונה? רוצה אמריקה?

זה לא משנה.

מה שמשנה זה שמועדון "מסודר" נותן לידיעה כזו לצאת - ולא משנה איך - בטיימינג כזה, דקות אחרי משחק. אחרי ניצחון. כאילו שוב רצו להבהיר: יוסי כאן, ומכבי חיפה כאן. זו היתה עוד שטות גמורה, שוב - חוסר אחריות. וההודעה הרשמית שלאחר מכן? התייחסות, שוב, לאוהדים הסוררים. ואוו. אבל מה עם הקפטן, לו יוחסו איומי עזיבה? ביקורת על עיתוי ההודעה? דממה. והקפטן מחמיא למאמן, והמאמן מחמיא לקפטן, אבל במכבי חיפה של העונה המשברים רבים יותר מנקודות הליגה. אידיליה מפלסטלינה.

המלצתי לשני הצדדים? הפרידה הפוטנציאלית אכן ראויה לכם. האחד לא מקבל ולא יקבל את הכבוד שהוא חושב שמגיע לו; השנייה לא יודעת לטפל בכוכב בסדר הגודל הזה. למרות היותו הכדורגלן הכי חשוב בקבוצה העונה, מקצועית - הכאוס עולה על התפוקה.

"יוסי בניון הוא מכבי חיפה אמיתי", נכתב בעוד הודעת הרגעה רשמית ובנאלית.

צודק מי שחיבר את ההודעה. בניון הזה ומכבי חיפה הזו אחד הם. גוף גדול, עשיר ומנוסה שמשום מה, העונה, ממש לא אוהב לנצח.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הפרידה הפוטנציאלית אכן ראויה. יוסי בניון/יוסי ציפקיס

5. הבאנקר של מכבי נתניה

מכבי נתניה העלובה הגיעה ל-13.3% הצלחה. היא במקום השלישי בטבלת הגרועות אי פעם. אבל לא נורא - במועדון התגאו השבוע בתזרימים ובמאזנים. כי את מכבי נתניה כבר מזמן לא סופרים בטבלאות של ליגת העל. אותה סופרים אצל רואי החשבון. שם לא צוברים נקודות ליגה אלא הנחות בעו"ש. שם לא משחקים כדורגל. שם מחכים למחמאות מהרוכש הבא. מופת פיננסית. בלומברג של המזרח התיכון.

6. הבאנקר של הפועל רעננה

הפועל רעננה הבטיחה פלייאוף עליון, לראשונה, וזו בכלל לא הפתעה. אין הרבה כסף, אין בכלל אוהדים, אין באזז. אבל חיים אשר אלון עושה דברים יפים, ומביא שחקנים טובים (קאנגווה השתיק את עזיבת וואקמה), ובעיקר מביא מאמנים טובים.

7. הבאנקר של בני סכנין

מוגרבי נותן עונה נהדרת, וקשה להתעלם. בשמונת המשחקים האחרונים, ליגה וגביע, הוא כבר עם שבעה שערים; יוסי אבוקסיס עם שישה משחקים רצוף בלי ספיגה, והפרש שערים של 0:10 במשחקים אלה. בסכנין! והוא בפלייאוף העליון, והוא החזיר לקבוצה את השמחה ולדוחא את הקהל. איזה גאון משה דמאיו.

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
החזיר לקבוצה את השמחה ולדוחא את הקהל. יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

8. הבאנקר של קרית שמונה

זה היה ברור כבר בקיץ. קרית שמונה שינתה פאזה. אבל לא נראה ששם כולם הבינו את זה. התומכים במינויי דורה טענו שהוא שועל הישרדויות. הנה, הוא קיבל הזדמנות להוכיח את זה.

9. הבאנקר של בית"ר ירושלים

ארבעה משחקים ברציפות שניקיטה רוקאביציה כובש. יש לו כבר 10 גולים בליגה, ורק אתמול לקחו לו שניים חוקיים שהיו צריכים להעמיד אותו על 12. החלוץ השני הכי פורה אחרי אליניב ברדה. מקום כמעט מובטח בנבחרת העונה, לכדורגלן הכי קול בליגה הזו.

10. הבאנקר של רן בן שמעון

מי היה מאמין שזה יהפוך לבאנקר, אבל אכן, מכבי פתח תקוה שוב לא ניצחה. ומכבי פתח תקוה, שהובילה את הטבלה - זוכרים? - מגיעה לפלייאוף התחתון במומנטום הכי רע מבין כל הקבוצות שאינן נתניה.

11. הבאנקר של הפועל באר שבע?

orenjos@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully