וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במכבי חיפה: "רוצים שבניון ימשיך איתנו גם בעונה הבאה"

28.2.2016 / 7:23

רוני לוי הבהיר שהוא רוצה לראות את השחקן ממשיך, במועדון הבהירו: "יקבל את ההערכה שמגיעה לו". המאמן: "95 אחוז מהקהל תומך בו". בבאר שבע יפנו אם יחליט סופית לעזוב. טואטחה ודגני בספק לגביע

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

"אנחנו רוצים שיוסי בניון ימשיך איתנו גם בעונה הבאה. הוא נמצא בכושר טוב, מוכיח את עצמו, ואם הוא יחליט שהוא נשאר במועדון הוא ישחק אצלנו". כך אמר אמש לוואלה ספורט גורם בכיר במכבי חיפה, זאת לאור הדברים שהשמיע יוסי בניון בפני מקורביו בסיום המשחק אמש, לפיהם ספק אם ימשיך בחיפה בעונה הבאה. בניון אמר בסיום המשחק למקורביו כי הוא החליט להמשיך לשחק בעונה הבאה. כשנשאל האם זה יהיה בחיפה ענה: "לא בטוח". גורם בחיפה שהיה מעורב בעניין סיפר: "יוסי לא אמר שיש לו החלטה לעזוב. הוא הסביר את הדברים כפי שהם. כרגע אין שום החלטה אם ימשיך או לא. כל הספקולציות בעניין מיותרות". בהפועל באר שבע אמרו אתמול כי במידה ובניון יעזוב, לא נפסלת אפשרות שיציעו לו לחזור למועדון בו גדל.

כזכור, בחודש שעבר פרסמנו כי במועדון לא פוסלים אפשרות שבניון יישאר, זאת בצל הערכות שונות בתקשורת לפיהן השחקן החליט לפרוש ממשחק פעיל. כזכור, כבר אז אמרו במועדון כי "יוסי הוכיח עד כמה דברים נזילים בכדורגל. לפני חודשיים הוא התעסק בעיקר בקהל, עכשיו הוא נמצא בכושר טוב ואין סיבה שלא ימשיך. הכל, כמובן, תלוי בו". אותו בכיר המשיך ואמר הלילה: "שמונה אוהדים קיללו אתמול את יוסי בניון. הגיע הזמן לעשות לזה סוף. הוא יקבל את ההערכה שמגיעה לו. כל המועדון עומד לצדו". בניון אמר אתמול את הדברים, באזור חדר ההלבשה, כשהוא בסערת רגשות. שחקנים סיפרו כי בניון ספג קללות ממספר אוהדים לאורך כל המשחק. בחיפה פסלו אפשרות שהדבר נובע מהקריאה של השחקן למועדון להשאיר את רוני לוי לעונות הקרובות. יש לציין כי לוי עצמו רוצה שבניון יישאר, וגם העביר את המסר הזה להנהלה שלו ולשחקן.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
רוני לוי: "שמעתי שיכול להיות שלא ימשיך בחיפה, אבל גם יכול להיות שכן"/יוסי ציפקיס

"החשיבות של יוסי בניון למכבי חיפה היא גדולה מאוד, אנחנו רואים את זה בכל שבוע מחדש", אמר רוני לוי בהקשר הזה. "אני כבר לא מדבר על האיכויות והכישרון שלו. אני מרגיש דברים אחרים ביום יום, הוא עולה לשחק עם זריקות ומקריב את עצמו למען הקבוצה. הוא נותן כל הזמן דוגמאות טובות לכל השחקנים. חשוב שהוא יישאר איתנו. אני חושב שצריך לברך אותו על ההחלטה להמשיך לשחק. שמעתי שיכול להיות שלא ימשיך בחיפה, אבל גם יכול להיות שכן. הוא כעס כי יש לו את הסיבות שלו. נקווה שהוא יירגע, נחבק אותנו וניתן לו את ההרגשה שאוהבים אותו. עברתי כברת דרך בחיפה, לחיפה יש קהל נפלא, אני חושב ש-95 אחוז תומכים בקבוצה וביוסי. חבל שיש אנרגיה לא טובה, צריך להעביר אותו".

אחרי שהבטיח מקום בפלייאוף העליון, רוני לוי רוצה להבטיח גם מקום בחצי הגמר במשחק ביום שלישי מול בני יהודה. חיפה תוכל להגיע לאירופה אם תזכה בגביע או תסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי (מרוחקת כרגע נקודה אחת ממנו) כשבמקביל מכבי תל אביב או הפועל באר שבע יזכו בתואר. למאמן יש לא מעט בעיות לקראת המשחק: טאלב טואטחה, מארק ואליינטה ואוראל דגני סובלים מפציעות ורק היום יתברר אם הם כשירים למשחק. ההערכה היא שואליינטה יפתח בהרכב. לוי מקווה מאוד שדגני יהיה כשיר למשחק, זאת לאור העובדה שדקל קינן לא ישחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

עוד באותו נושא

יוסי בניון: "אמשיך לשחק עוד עונה, לא בטוח שזה יהיה במכבי חיפה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully