וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חוזהו של אבוקסיס הוארך אוטומטית, אבו יונס הבטיח מענקים

28.2.2016 / 7:34

סעיף בחוזהו של המאמן, לפיו יקבל חוזה לעונה נוספת אם הקבוצה תישאר בליגה, הופעל אוטומטית לאחר הבטחת הפלייאוף העליון. השחקנים צפויים לקבל מענקים מהיו"ר. אבידור יקבל הצעה לחוזה חדש

one

בווידאו: 0:3 לבני סכנין על עירוני קרית שמונה

יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, הבטיח לשחקני הקבוצה מענקים על ההעפלה לפלייאוף העליון, ובמועדון מקווים שהוא אכן יעמוד בהבטחתו ויעניק להם בונוס על ההישג האדיר שלהם שהושג אחרי ה-0:3 על עירוני קרית שמונה אמש (שבת). כזכור, מאמנה לשעבר של הקבוצה, אלי כהן, מחזיק בסעיף בחוזהו שמעניק לו בונוס על העפלה לפלייאוף העליון כאשר לפי גורמים בבקרת התקציבים הוא זכאי לו למרות שהוא מאמן כיום את הפועל חיפה. הסעיף של כהן תקף לאחר שהיועץ המשפטי של ההתאחדות, אפרים ברק, החליט שמאמן, בניגוד לשחקן, אינו מנוע מלקבל משכורות משתי קבוצות שונות באותה עונה.

גם המאמן הנוכחי, יוסי אבוקסיס, מחזיק בחוזהו בסעיף המעניק לו בונוס במקרה של העפלה לפלייאוף העליון ובנוסף, זכה אמש בהארכה אוטומטית של החוזה שלו גם לעונה הבאה וזאת בשל סעיף נוסף, המעניק לו חוזה לעונה נוספת במקרה של הישארות בליגה. אבוקסיס זוכה למחמאות מכל אנשי המערכת שמרוצים מאוד מכך שהכניסו את הסעיף הנ"ל לאור העובדה שכמה קבוצות כבר הוזכרו ככאלה שרוצות לראות את אבוקסיס מגיע אליהן בעונה הבאה.

בסיום המשחק הורם אבו יונס על הכתפיים וזכה לעידוד גדול של הקהל כשגם השחקנים נשארו דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום על הדשא וחגגו עם 6,000 האוהדים שהגיעו למשחק. בסכנין מעריכים שההעפלה לפלייאוף העליון תכניס כסף משמעותי לקופת המועדון כשמלבד זכויות השידור ומענקי מיקום, בקבוצה בונים בעיקר על הכנסות ממכירת כרטיסים מחמשת המשחקים מול הקבוצות הגדולות שיגיעו לדוחא.

שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שחקני בני סכנין חוגגים/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, בקבוצה היו מלאי מחמאות לשחקני הקבוצה ובראשם פיראס מוגרבי, שהמשיך בכושר המצוין שלו. גם מחמוד קנדיל, שלא ספג כבר שמונה משחקים, זכה למחמאות גדולות וכן יובל אבידור, שבישל שוב שער וניראה כאחד מהשחקנים המשמעותיים בשינוי שעבר על הקבוצה. בהנהלת המועדון מעוניינים שאבידור ימשיך לעונה נוספת וצפויים בקרוב להציע לו הארכת חוזה. גם אבוקסיס חילק לשחקן מחמאות בסיום המשחק: "נראה שיובל קם לתחייה בסכנין", אמר גורם בהנהלת המועדון, "הוא מתאים מאוד לחלק ההתקפי בקבוצה ותורם המון".

"לפני חודש וחצי היינו מתחת לקו האדום, אז עשינו דבר מדהים. לא ספגנו כבר שבעה משחקים וזה לא קל. מגיע שאפו לכולם על כך שהפכנו את העונה הזו לחלומית", אמר פיראס מוגרבי בסיום המשחק, "כולם עבדו וכולם נתנו מאתיים אחוז, אבל אני מבטיח שלא אמרנו את המילה האחרונה. יש לנו את הגביע ויש לנו את הפלייאוף העליון, לא יהיה קל לשום קבוצה לנצח אותנו". על היכולת האישית שלו אמר הקשר: "תמכו בי ונתנו לי בטחון בתקופה הלא טובה. יוסי הכניס אותי לחדר ואמר לי שהוא מחזיק ממני, כל הכבוד לו ואני חייב לו הרבה. כל קבוצה תעשה את החישובים שלה ואני אעשה את העבודה שלי, יש לי חוזה עד סוף העונה ויש לנו עוד מטרות. בסוף העונה אם יהיו הצעות נשקול אותם".

על המענקים שהבטיח היו"ר אמר מוגרבי: "הוא הבטיח לנו באמת ונקווה שזה יהיה מענק טוב כי מגיע לכולם. כל הכבוד להם, הם תמכו בנו. הקהל הזה עשה דבר מאוד יפה והוא עוזר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully