וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי נזף בשחקנים: "מצידי שמעכשיו 'הכוכבים' יישבו בצד"

28.2.2016 / 7:20

הבעלים של קרית שמונה זעם על האפטיות של השחקנים ונזף בהם בחדר ההלבשה: "מה זו ההגנה הזו? מכל מצב אנחנו סופגים גול?". שחקן בקבוצה "עכשיו לא צריך לשחק יפה, צריך נקודות"

one

תחושות קשות מאוד נרשמו אמש (שבת) בקרית שמונה אחרי התבוסה מול סכנין, כאשר בחדר ההלבשה נותרו השחקנים המומים ומלבד כמה שחקנים שניסו להעיר את השאר, שרר שקט בחדר ההלבשה. מי שלא נשאר שקט הוא הבעלים איזי שרצקי שניכר על פניו שהוא לוקח בצורה קשה את התקופה האחרונה. שרצקי זעם יותר מכל על האפאטיות של השחקנים ואמר: "מעכשיו צריכים לשחק הלוחמים וכולם צריכים להתחיל להילחם. מצידי ש"הכוכבים" יישבו בצד ולא ישחקו".

שרצקי לא עצר שם וביקר את ההגנה. "מה זה ההגנה הזו? שלושה מצבים ואנחנו מכל מצב סופגים גול?". השחקנים ששמעו את שרצקי לא הגיבו אך גם בתוך הקבוצה קיימת ביקורת קשה על משחק ההגנה ובכלל על האדישות של רוב השחקנים. "זה נראה שכולם הפנימו שהמצב שלנו קשה, חוץ מהשחקנים" אמר גורם במועדון, "ההגנה נראת קטסטרוטפה, משהו חייב להשתנות".

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
זעם על השחקנים. שרצקי/ברני ארדוב

"כואב הלב לראות את איזי וכמה הוא לוקח קשה את המצב", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו כל שבוע מקבלים יום גיבוש, לפני משחקי חוץ אנחנו תמיד בבתי מלון, יש פה את כל התנאים ושחקנים לא נלחמים. ברור שאנחנו לא רגילים למאבקי תחתית, אבל עכשיו לא צריך לשחק יפה, צריך נקודות גם אם זה יהיה עם כדורגל מכוער. אולי אנחנו צריכים להתחיל לשחק כמו שמשחקים נגדנו, על התקפות מתפרצות".

בקבוצה אכן קיימת ביקורת קשה על משחק ההגנה וככל הנראה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים שלומי דורה יערוך כמה שינויים בהרכב כשגם ברונו צפוי לחזור להרכב על חשבון אחד משחקני הקישור. מי שייעדר בוודאות הוא גיא חיימוב שסוחב צהובים ובמקומו ישוב להרכב השוער הצעיר מהדי זועבי. "זה הכדורגל ונכתב לנו כנראה להיאבק בפלייאוף התחתון", אמר גיא חיימוב שנראה שפוף בסיום המשחק: "נצטרך לשנות גישה ולהבין את זה. יש לנו שמונה משחקים עד סוף העונה וכל משחק הוא גמר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully