וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "אי אפשר להיות מרוצים מתיקו כל הזמן"

28.2.2016 / 7:06

אחרי שסחטו נקודה מהפועל רעננה, בכרמל לא מרוצים ושחקן אמר: "חייבים לנצח ולנצל הזדמנויות אחרת נבכה". אופק פישלר סחט מחמאות ועשוי לקבל את חולצת ההרכב, מחמאות גם לממן וקוראץ'

one

בהפועל חיפה יצאו ברגשות מעורבים אחרי המשחק אמש (שבת) מול הפועל רעננה. מצד אחד בקבוצה היו מרוצים מהחזרה למשחק ומהנקודה שהוציאו שהעלתה אותם לפחות זמנית (עד למפגש מחר בין הפועל עכו להפועל תל אביב) מעל הקו האדום, אך מאידך בקבוצה הייתה קיימת אכזבה מכך שלמרות ששוב הגיעו ליותר הזדמנויות מהיריבה, הם ספגו שער שטותי ולא השיגו שלוש נקודות. "אי אפשר להיות מרוצים מתיקו כל הזמן", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים לנצח ולנצל הזדמנויות אחרת נבכה על תוצאות התיקו האלה".

אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה עודדו את שלומי ארבייטמן וציינו ששיחק היטב אך סבל מחוסר מזל מול השער. גם ז'רקו קוראץ' זכה למחמאות ועשוי לחזור להרכב כמו גם חנן ממן שנכנס היטב כמחליף וסחט מחמאות מהשחקנים והצוות המקצועי. בנוסף, אופק פישלר הצעיר שהוצב בהרכב בעמדת הבלם סחט מחמאות ועשוי לקבל את חולצת ההרכב בהמשך כאשר גם לירן סרדל עשוי לשוב להרכב דווקא כמגן ימני, מה שיפנה את דור מלול לעמדה התקפית יותר.

"אופק הוא הבלם הכי מהיר שלנו כנראה", אמר אחד מהשחקנים בקבוצה, "אף אחד לא יתפלא פה אם הוא ימשיך בהרכב הוא אכן ראוי לזה". גם הבלם טאדאס קיאנסקאס התייחס לחבריו להגנה ואמר: "הייתי מאוכזב שאושרי רואש נפצע. הוא ניסה לחזור לשחק אבל היו לו כאבים עזים אני מקווה שבשבילו שיחזור מהר, הוא קפטן והוא אחד מהמנהיגים שלנו. אופק פישלר היה מצוין במשחק הוא צעיר ויש לו מוטיבציה גדולה, יש גם את ברונו שיכול לשחק בעמדת הבלם".

כשנשאל על סוגיית השוער אמר הליטאי: "אי אפשר להעביר ביקורת על כל שחקן בנפרד, יש לנו שני שוערים טובים שנלחמים על המקום בהרכב. כרגע מריאן השוער אולי בעתיד ניב יחזור לשער אבל אני מתייחס לקבוצה כקבוצה אחת ולא על שחקן בנפרד".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה תשחק בפלייאוף העליון אחרי 1:1 מול הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully