וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל רעננה הודיעו לשחקנים: "כולם יקבלו מענקים על הפלייאוף עליון"

28.2.2016 / 6:52

אשר אלון ודמיאן רויטמן חגגו עם השחקנים, בקבוצה הצהירו שהמקום הרביעי כעת הפך למטרה כדי אולי להגיע לאירופה. סילבס זכה למרבית המחמאות, שבתאי: "לא נהיה בשר תותחים בפלייאוף העליון"

one

שמחה כפי שנראתה אתמול (שבת) בחיפה אחרי ה-1:1 של הפועל רעננה נגד הפועל חיפה מזמן לא נראתה בקבוצה. רעננה, שפתחה את העונה וסומנה על ידי רבים כמי שתיאבק על מקומה בליגת העל, הבטיחה מחזור אחד לפני סיום העונה הסדירה את המקום בפלייאוף העליון ובכך השלימה היסטוריה. הקבוצה של אשר אלון ודמיאן רויטמן, שעלתה לליגה הבכירה בסוף 2012/13 לא רק שהצליחה לתקוע יתד אלא הצליחה בתקציב נמוך ובצורה מאוזנת עם סגל כמעט אלמוני לחלוטין להגיע לשישייה הראשונה.

מי שזוכה למרבית השבחים ביום הזה הוא חיים סילבס, שבשנה וחצי שהוא בתפקיד הצליח לעשות פלאים, ולמרות שבתחילת העונה כוכב הקבוצה, אנתוני וואקמה עזב, הוא בנה סגל מאוזן שמוציא הרבה יותר ממאה אחוז. סילבס, שכבר עכשיו מחוזר על ידי מספר קבוצות, החליט עקרונית להמשיך במועדון לפחות עונה נוספת, אם כי בהנהלה מודעים להתעניינות סביבו ועשויים לשדרג את שכרו.

אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק, אלון ורויטמן נכנסו לחדר ההלבשה והודיעו לשחקנים כי כולם יקבלו מענקים על העלייה לפלייאוף העליון, כאשר הדברים נוגעים גם לאלו שבחוזיהם אין סעיף כזה. מעבר לכך, ברעננה החליטו לסמן וי על המטרה להגיע לפלייאוף העליון, כשכעת הציבו מטרה חדשה: לסיים את העונה במקום הרביעי, שעשוי בקונסטלציה מסוימת להביא את הקבוצה לאירופה.

הקשר יובל שבתאי אמר בסיום: "ההסבר למה שקורה איתנו זה הנהלה שקטה, מאמן מצוין ושחקנים טובים. שלושת הדברים הללו מביאים את הקבוצה שנה אחרי שנה להצלחות. השנה הצלחנו לממש את המטרה ולא רק לסמן יעד. אנחנו לא נהיה בשר תותחים בפלייאוף העליון. במחצית השנייה הלכנו יותר מדי אחורה, זה קורה. אני מאמין שחיים ייתן לנו קצת בראש עם קלטת המשחק הזו, אבל כמובן שבאווירה טובה. בפלייאוף אנחנו מצפים לעשות חיים קשים לכל הקבוצות, וליהנות".

שבתאי גם נשאל על שני המפגשים הצפויים עם קבוצתו הבאה, הפועל באר שבע, ואמר: "אם אני אשחק אחד על אחד בשכונה עם אבא שלי, אני לא אוותר לו. אני אסתכל על זה כמשחק שאני אצטרך להוכיח את עצמי. אני אתן הכול כדי להצליח".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה תשחק בפלייאוף העליון אחרי 1:1 מול הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully