וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "נתנו לי מתנה ליום הולדת", בן שמעון: "מסתכלים מטה"

27.2.2016 / 22:10

מאמן בית"ר ירושלים, שחגג 51, התייחס לניצחון על מכבי פתח תקוה המתרסקת: "מקווה שהכל יסתדר בסוף העונה ואשאר פה". צפו ברן בן שמעון נוטש את עמדת הראיונות: "צריך להחליף דיסק". שכטר: "דברים טובים לפנינו"

ספק 500

צולם על ידי סמארטפון של וואווי – Huawei

ניב אהרונסון

בית"ר ירושלים השיגה היום (שבת) ניצחון רביעי ברציפות כשגברה 0:2 על מכבי פתח תקוה והעניקה למלאבסים הפסד שביעי משמונה משחקים. הקבוצה מהבירה המשיכה לאגור נקודות חשובות במאבק על כרטיס לפלייאוף בעוד המלאבסים מסתכלים על מאבקי התחתית בפלייאוף התחתון.

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודן דראפיץ' אמר בסיום: "אין יותר שמח ממני. זו מתנה טובה ליום הולדת. השחקנים האלה רוצים להתקדם, מעניין אותם ללכת קדימה. אני נהנה לעבוד איתם - אין הרבה מה להגיד להם. כל אחד עושה עבודה כמו שצריך. זו הרגשה טובה לנצח, שוכחים מה שהיה בתחילת העונה. הקבוצה רצה ואני שמח שאנחנו יכולים לשמח את הקהל. יש לנו משחק נגד קרית שמונה ואנחנו רוצים לסיים את הליגה הסדירה באופן טוב. אני מרגיש נהדר, מאמן כדורגל צריך להתעסק בעבודה שלו ואחר כך במה שמחליטים בהנהלה. אקבל הכל בעבודה, אני מקווה מאוד שבסוף העונה הכל יסתדר לחיוב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים גברה 0:2 על מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. ניב אהרונסון
מסתכל למטה. בן שמעון/ניב אהרונסון

רן בן שמעון אמר בסיום: "אין הרבה מה להגיד, הפסדנו לקבוצה יותר טובה. כדי לנצח קבוצה יותר טובה צריך להקפיד על דברים קטנים ולא עשינו את זה. זה מאכזב שלא הגענו לפלייאוף העליון, היינו בחלק העליון ומשהו קרה לנו בסיבוב השני. ההפסדים הביאו ליכולת לא טובה וזה דברים שצריך להתמודד איתם. בוודאי שאנחנו מסתכלים למטה. הקבוצות שישמרו על שפיות ישארו. צריך להחליף דיסק, צריך לראות איך להגיע לחוף מבטחים. נכין את השחקנים לאתגרים הבאים. מגמות אפשר לשנות, אנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה בתחתית. מי שיבוא יותר מוכן ישאר בליגה. אני מאמין בשחקנים שלי. במשחקים הבאים יהיה פחות קשה".

"רציתי להקדיש שער לבני הבכור, אבל זה לא יצא", אמר איתי שכטר בסיום. "אני נהנה פה מאוד, הקהל היה מדהים. בהתחלה הופתעתי כשנכסתי מהר מאוד לעניינים. אני נמצא במקום מדהים, ואצטרך להוכיח שמגיע לי להיות פה בכל שבוע. אם נמשיך לעבוד קשה ובשקט, דברים טובים עוד לפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully