וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא הרבה האמינו שנעלה לפלייאוף". דורה: "המטרה היא להישאר בליגה"

27.2.2016 / 21:45

בני סכנין הבטיחה מעשית השתתפות בפלייאוף העליון, מאמנה מרוצה אך לא מתכוון לעצור בזה: "נבוא לקחת נקודות מכל משחק". לחץ בעירוני קרית שמונה, שנמצאת בסכנת ירידה ממשית: "צריך לגרום לשחקנים להבין איפה אנחנו נמצאים"

one
מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
מרוצה. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין מאושרים לאחר הניצחון 0:3 על עירוני קרית שמונה, שהבטיח באופן מעשי את השתתפותה של הקבוצה בפלייאוף העליון. שחקניו של יוסי אבוקסיס סופרים כבר שמונה משחקים בכל המסגרות ללא ספיגה, וניצחון חמישי בששת משחקיהם האחרונים בליגה. כעת רק ניצחונות אסטרונומיים של מכבי פתח תקוה, או לחילופין של הפועל כפר סבא, ימנעו מהם לסיים את העונה במגרש של הגדולות. מנגד, קבוצתו של איזי שרצקי ממשיכה בצלילה שלה, ולאחר חלומות על העפלה שישית ברציפות לפלייאוף העליון, תיאלץ להילחם כעת על מקומה בליגת העל.

"כשהגעתי לפה לא הרבה האמינו שנגיע לפלייאוף העליון", אמר אבוקסיס והחמיא לשחקנים שלו, "כל הכבוד להם. הם שומרים על יציבות ולא סופגים שערים". באשר להמשך אמר: "אם נעלה לפלייאוף נבוא לקחת נקודות מכל משחק, ז'אורז'יניו ביקש להתחלף במחצית, הוא סובל ממתיחה ונקווה שיהיה כשיר במהירות".

שלומי דורה מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
"מאמין שנישאר". דורה/קובי אליהו

מאמן קרית שמונה, שלומי דורה: "המטרה היא להשאר בליגה. למרות שפתחנו מצוין גם את המשחק וגם את המחצית השניה לא ניצלנו מצבים וספגנו מטעויות. מאמין שנשאר. צריך לגרום לשחקנים להבין איפה אנחנו נמצאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully