וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "הבטחת המקום בפלייאוף העליון - כמו זכייה באליפות"

27.2.2016 / 20:15

בהפועל רעננה חגגו את ההישג המרשים, המאמן מרוצה: "עכשיו אנחנו מכוונים לתואר נוסף, והוא המקום הרביעי". אלי כהן: "לא יכול לשנות סדרי עולם בשבוע, אבל יש עם מי לצאת למלחמה"

one

אפשר לומר שהן הפועל חיפה והן הפועל רעננה יצאו מרוצות מהמשחק ביניהן, שנגמר ב-1:1 הערב (שבת). הקבוצה של חיים סילבס אמנם ספגה שער מאוחר בדקה ה-88, אך הבטיחה פלייאוף עליון לראשונה בתולדותיה. מנגד, הקבוצה אותה מאמן אלי כהן לא הרימה דגל לבן ולמרות משחק רע, הצליחה להשיג שער שוויון לקראת הסיום.

"פעם זו הייתה הפתעה, היום כבר לא", אמר חיים סילבס. "מבחינתנו זה כמו לזכות באליפות. לקחנו תואר, ונתכונן לזכות בתואר נוסף - המקום הרביעי. סמלי שקבוצה שאין לה מגרש ביתי רושמת הישג נהדר באצטדיון היפה בארץ. כסף עוזר, אבל לא הייתי מזלזל בשחקנים שלנו. אולי הם לא עולים הרבה, אבל זה לא אומר שבעונה הבאה המחיר שלהם יגדל, וזה בטח לא אומר שהם פחות טובים".

סילבס התייחס לשמועות על מעבר אפשרי למכבי חיפה בעונה הבאה: "שומע את הדברים, אבל אולי כדאי שמישהו יעדכן גם אותי. יש לי חוזה גם בעונה הבאה והכול יצטרך לעבור דרך המועדון".

אלי כהן אמר מנגד: "מגיע קרדיט גדול לשחקנים על המאמץ. אחרי שספגנו, התחלנו לשחק כמו שצריך, הגברנו את הקצב ולקחנו נקודה מאוד חשובה. אני לא יכול לשנות סדרי עולם בשבוע, אבל יש עם מי לצאת למלחמה".

שחקני הפועל רעננה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שחקני רעננה חוגגים הישג נהדר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully