וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: נועה מינצקר זכתה במדליית הזהב בוורשה

27.2.2016 / 19:47

מינצקר (48 ק"ג) השיגה שלושה ניצחונות בסבב אירופה הפתוחה, ועברה בדרך שלוש צרפתיות, אחת מהן מלאני קלמן אותה היא הכניעה באיפון. יואב שמש סיים חמישי באירופה הפתוחה בפראג

מימין לשמאל: נועה מינצקר, עומר יצחקי, תמנע לוי נלסון. איגוד הגודו, מערכת וואלה! NEWS
מדליה נוספת. מינצקר מרוצה/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הגודו

בזמן שמרבית הג'ודוקא הבכירים מקיימים מחנות אימונים לקראת המשך העונה, הספורטאים מהדרג השני ניצלו את סוף השבוע כדי להתחרות בתחרויות מסבב אירופה הפתוחה. מי שהצליחה לרשום את ההישג המשמעותי ביותר היא נועה מינצקר (48 ק"ג) שחגגה עם זהב בתחרות בוורשה.

מינצקר רשמה ארבעה ניצחונות והשיגה תואר חשוב מבחינתה. היא פתחה עם ניצחון על יריבה מבלארוס בווזארי וביוקו. לאחר מכן היא עברה גם צרפתיה עם ווזארי ויוקו. בחצי הגמר היא פגשה צרפתיה נוספת, אורורה קלימנס לאחר שהיריבה ספגה שלושה עונשים, ובגמר מינצקר גברה על מלאני קלמן, הצרפתיה השלישית, והשיגה איפון שסידר לה את הזכייה.

יתר הספורטאיות בוורשה: תמנע נלסון לוי (57 ק"ג) הודחה בסיבוב השני, ניצן מיירון (57 ק"ג) הודחה בסיבוב הראשון, עדי גרוסמן (57 ק"ג) הודחה בסיבוב השני, מעין גרינברג (57 ק"ג) הודחה בסיבוב הראשון, רותם שור (63 ק"ג) הודחה בסיבוב השני.

יתר הספורטאים בפראג: דניאל בן דוד (60 ק"ג) הודח בסיבוב השלישי, יואב שמש (60 ק"ג) הודח ברבע הגמר וסיים חמישי, אסף אלמוג (60 ק"ג) הודח בסיבוב השלישי, אלון רחימה (60 ק"ג) הודח בסיבוב השני, אלכסנדר רסקופינה (66 ק"ג) הודח בסיבוב הראשון, טל אלמוג (66 ק"ג) הודח בסיבוב השני, ירין מנגד (66 ק"ג) הודח בסיבוב השלישי, דמיטרו רסקין (73 ק"ג) הודח בסיבוב השני, יבגני שולוס (73 ק"ג) הודח בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully