וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קולין קפרניק דרש טרייד מראשי סן פרנסיסקו

26.2.2016 / 18:14

דווקא לאחר שהמאמן החדש צ'יפ קלי טען כי הקוורטרבק נשאר במפרץ, נראה כי הוא מחפש את דרכו החוצה. הרייבנס הציבו תג פרנצ'ייז על ג'סטין טאקר ושוקלים להביא את טרנט ריצ'רדסון

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Ben Margot, AP
בדרך החוצה? קפרניק/AP, Ben Margot

יממה אחת בלבד לאחר שהמאמן החדש של סן פרנסיסקו, צ'יפ קלי, טען כי הקוורטרבק קולין קפרניק ימשיך עם הקבוצה בוודאות גם בעונת 2016 ויקבל את השכר המובטח לו, נראה כי לא כך הם פני הדברים.

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, סוכנו של קפרניק פנה לניינרס וביקש מהקבוצה להעביר את השחקן בטרייד. קפרניק מתאושש מכמה ניתוחים, בכתף, באגודל ובברך ולאורך החצי השני של העונה היו שמועות רבות לגבי פרידה אפשרית ממנו, זאת לאחר שהוא סופסל כאשר הקבוצה עמדה על מאזן 6:2 בעונה החולפת. אם הוא בכל זאת יישאר עם הניינרס עד לראשון באפריל, שכר בגובה 11.9 מיליון דולר יהפוך למובטח עבורו.

* אנטוני דייויס, התאקל ההתקפי של סן פרנסיסקו שפרש בסיום עונת 2014, מעוניין לשוב לליגה.

* וושינגטון תשים תג על הקוורטרבק שלה קירק קאזינס. הרדסקינס צריכים להחליט כעת האם הם רוצים להשתמש בתג הפרנצ'ייז או בתג ה"טרנזישן", במסגרתו הקבוצה יכולה להשוות כל הצעה שמתקבלת על השחקן.

* גם שיקגו החליטה על מי לשים את תג הפרנצ'ייז שלה: התופס אלשון ג'פרי, שימשיך לפחות עוד עונה במועדון מעיר הרוחות.

* בולטימור, שמנסה להתאושש מעונה קשה, הפכה לקבוצה הראשונה בליגה שמשתמשת בתג הפרנצ'ייז לקראת עונת 2016. הרייבנס החליטו להציב את התג על הבועט המצוין שלהם ג'סטין טאקר, שיקבל בעונה הבאה 4.5 מיליון דולר בשל כך. טאקר עומד על 87.8 אחוזי דיוק בבעיטות שדה לאורך הקריירה, מקום שני בתולדות הליגה כרגע. הרייבנס אגב, שוקלים להביא את הרץ האחורי המאכזב טרנט ריצ'רדסון לניסיון.

* שאלת פייטון מאנינג ממשיכה להעסיק את דנבר ואת ארצות הברית כולה, אולם ג'ון אלווי רגוע. ה-GM של האלופה הטרייה אמר: "נפגשתי עם פייטון לפני כמה ימים. ישבנו ביחד במשך שעתיים והייתה לנו שיחה טובה. כמו שאמרתי אחרי הסופרבול, הוא צריך זמן להחליט וניתן לו את הזמן הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully