וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר דרוך: "רוצים להחזיר את כוח ההרתעה לטדי"

26.2.2016 / 7:02

לאחר הרדיוס במושבה, בית"ר ירושלים חוזרת לטדי ותארח את מכבי פתח תקוה: "כל עוד נמשיך להצליח אף אחד לא יתעסק בחוזים, הכל יסתדר לבד". איתי שכטר חוזר להרכב על חשבונו של לידור כהן

one

בווידאו: תקציר המפגש האחרון בין הקבוצות

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (שבת) בערב בטדי את מכבי פתח תקוה בתקוה להשיג ניצחון רביעי ברציפות. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' נוצחה העונה פעמיים בידי המלאבסים (בליגה ובחצי גמר גביע הטוטו) כאשר בסיבוב הראשון החבורה של רן בן שמעון עצרה את הירושלמים אחרי ארבעה ניצחונות רצופים.

בצוות המקצועי של בית"ר מודעים לכך שבעקבות התקופה הקשה שעוברת על פתח תקוה היא צפויה להציב הרכב הגנתי ומבוקר שינסה לשבש את המשחק. הצוות המקצועי הירושלמי הזהיר את השחקנים מהיציאה של המלאבסים למתפרצות ושם דגש על משחק דרך האגפים. בנוגע להרכב הקבוצה צפוי שינוי אחד כאשר איתי שכטר יחזור להרכב על חשבונו של לידור כהן. דניאל אסקלינג טס למספר ימים לשבדיה על מנת לטפל במספר פרוצדורות. ארסניו ולפורט החל להיות משותף בתרגולים הטקטיים ונראה כי יקבל דקות משחק בקרוב.

דן איינבינדר אמר לקראת המשחק: "אני מקווה מאוד שהקהל רעב כמונו. אנחנו לא בסוף הדרך אלא לקראת היישורת האחרונה ורוצים להמשיך ולנצח. חשוב שהאוהדים יבינו שיש משחק נגד קבוצה קשה שלא ניצחנו העונה. אנחנו מאוד אוהבים לשחק בטדי ורוצים להחזיר את כח ההרתעה של האיצטדיון. כשהקהל בטדי מאחורינו זה כוח אחר, לא משנה אם זה משחק קטן או גדול - הכי חשוב הוא שנמשיך להרגיש בבית את יתרון הביתיות. אנחנו צריכים להמשיך ולהיראות טוב לפני הכל כי זה מה שגורם לטירוף של הקהל ולנהירה של כולם אחרינו".

לגבי העובדה כי הקבוצה אינה מתמודדת על תארים אמר: "אנחנו עושים התקדמות יפה. אנחנו עדיין לא במקום של לדבר על זכייה באליפות. זה לא קרה השנה. גם גביע רצינו אבל זה לא הצליח. אנחנו רוצים להגיע למצב בו נוכל להסתכל בסוף השנה על עצמנו ונדע שעשינו את המיטב שלנו והגענו למקום השלישי, אולי לשני, ואחרי זה נרצה להתקדם עוד שלב בעונה הבאה".

על החוזים לעונה הבאה: "לכל אחד יש את המחשבות שלו לגבי העתיד האישי שלו ושל הקבוצה. אנחנו מקצוענים, יש לנו עוד 12 משחקים שיכולים לקדם את כולנו ברמה האישית והקבוצתית וזה הזמן שצריך להוריד לחץ ולשחק טוב יותר ומשוחרר יותר. ברגע שזה יקרה אף אחד לא ישאל לגבי החוזים לעונה הבאה כי הדברים יקרו באופן טבעי".

קלאודמיר, שייעדר ביחד עם טל כחילה מהמשחק בשבוע הבא נגד קרית שמונה בשל כרטיסים צהובים אמור לסכם בקרוב על חוזהו לעונה נוספת. השחקן הבהיר כי הוא מעוניין להישאר במועדון אך מנגד, סוכנו הפורטוגלי לוחץ לנסות ולמצות אופציות נוספות.

דן איינבינדר בית"ר ירושלים בחימום. ברני ארדוב
"אנחנו צריכים להמשיך ולהיראות טוב לפני הכל כי זה מה שגורם לטירוף של הקהל ולנהירה של כולם אחרינו". איינבינדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully