וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: לוין ופרויליך מדורגים במקום ה-27 הכללי באליפות העולם

25.2.2016 / 21:04

צמד השייטים הבכיר משתתף בימים אלו בתחרות היוקרתית בארגנטינה, אבל סיימו 11 ו-21 ופסלו בשיוט נוסף. נויה ברעם ורימון שושן מדורגות במקום ה-24 הכללי, צוף זמט וסתיו ברוקמן 34

אייל לוין, דן פרויליך צמד שייטי 470. עמית שיסל, איגוד השייט,
מתקשים בארגנטינה. פרויליך ולוין/עמית שיסל, איגוד השייט

אליפות העולם בשייט מדגם 470 מתקיימת בימים אלו בארגנטינה, אבל הצוותים הישראלים שמשתתפים בה לא מצליחים בינתיים להתבלט. הצמד הבכיר לגברים, אייל לוין ודן פרויליך, שלפני מספר חודשים הבטיחו את הקווטה לישראל וצפויים להופיע במשחקים האולימפיים בריו, סיימו את שלושת השיוטים שנערכו היום (חמישי) במקומות 11, פסילה ו-21. השניים מדורגים במקום ה-27 הכללי, אבל חשוב להדגיש שהתחרות הזו היא לא תחרות מבחן, למרות היוקרה שבה, ועל כן אין לכך משמעות מבחינתם במאבק על הכרטיס.

אצל הנשים צפוי מאבק הרבה יותר מעניין בחודש הבא בפלמה כאשר הצוותים האירופיים שטרם השיגו את הקווטה ייאבקו על כרטיס בודד, ועימם יופיעו גם מספר צוותים ישראליים שינסו לסיים ראשונים במאבק הזה. בינתיים אליפות העולם מהווה ניסוי כלים נוסף לקראת המטרה הזו. נויה ברעם ורימון שושן סיימו את שלושת השיוטים שלהם במקומות 17, 9 ו-27 ומדורגות במקום ה-24 הכללי. הצוות השני, צוף זמט וסתיו ברוקמן במקום ה-34 הכללי לאחר שסיימו את השיוטים שלהן במקומות 27, 34 ו-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully