וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: דיאנה ויסמן קבעה שיא ישראלי חדש לנערות ב-60 מטר

25.2.2016 / 20:31

האצנית ממכבי ראשון לציון קבעה 7.64 שניות בריצה בגביע איסטנבול באולם, ושיפרה במאית את שיאה של אולגה לנסקי. איתמר באסטקר השווה את שיאו האישי במוט עם 5.20 מטר. יפעת זליקוביץ' קפצה 5.91 לרוחק

דיאנה ויסמן אצנית ישראלית. איגוד האתלטיקה,
מברוק. ויסמן/איגוד האתלטיקה

דיאנה ויסמן, האצנית הצעירה ממכבי ראשון לציון שפרצה בשנה שעברה לא מעט גבולות, הוכיחה שוב שבזירה הבינלאומית יש לה הרבה מאוד מה למכור. שיאנית ישראל לקדטיות ב-200 מטר ולנערות ב-100 מטר רצה היום (חמישי) במסגרת גביע איסטנבול באולם 7.64 שניות בריצה ל-60 מטר וקבעה שיא ישראלי חדש לנערות, כששיפרה במאית את השיא הקודם שהוחזק על ידי אולגה לנסקי מ-2011.

עבור ויסמן שרצה היום לראשונה בחייה באולם היה זה שיפור של חמש מאיות לשיאה האישי. הספרינטרית שסיימה במקום הראשון במקצה שלה ובמקום השביעי הכללי, ציינה: "זו הייתה הפעם הראשונה שלי בכלל באולם אתלטיקה, לא רק בתחרות אלא בכלל. הייתה התרגשות, אבל מצד שני זו גם תחרות בינלאומית ראשונה שלי שאמא נמצאת לצידי כמאמנת וזה מאוד עזר". בריצה המקבילה לגברים קבע אמיר חמידולין ממכבי חיפה 7.08 שניות וסיים במקום ה-12.

איתמר באסטקר ממכבי תל אביב השווה את שיאו האישי בקפיצה במוט כשקבע 5.20 מטר וסיים במקום השני בתחרות. באסטקר חלף מעל 5.20 בניסיון השני בגובה זה, ולאחר מכן ניסה גובה של 5.30, אולם ללא הצלחה הפעם. "אני מקווה לעבור את הגובה הזה בעוד יומיים", ציין באסטקר בציפייה לאליפות מדינות הבלקן באולם שתתקיים באותו אולם בשבת. בתחרות הקפיצה במוט השתתף גם אדוארד פלוטניקוב ממכבי ראשון לציון שקבע 4.70 מטר, אחרי שפסל ב-4.90 מטר.

יפעת זליקוביץ' ממכבי ראשון לציון קבעה את תוצאת השנה בקפיצה לרוחק עם 5.91 מטר שמיקמו אותה במקום השני בתחרות. צור ליברמן מאתלטי לידר ירושלים קבע 1.95 מטר בקפיצה לגובה ודורג שמיני, ואילו אלכסנדרה לוקשין ממכבי חיפה קבעה 9.25 שניות ריצת 60 מטר משוכות שמיקמו אותה במקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully