וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפודיום", עם אריק בנאדו: "בצה"ל זה נהיה קטע - עמידת בנאדו"

פרק 16 של "הפודיום" - הפודקאסט של אנשי וואלה! ספורט, אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה. עם מאמן הנבחרת הצעירה, על עמידת הצוואר-למעלה, הכמעט מעבר להפועל תל אביב, דור המאמנים הצעירים, החיבה לגווארדיולה ומה עמד מאחורי ה"פולניה פולניה"

מערכת וואלה!

הפרק ה-16 של "הפודיום" - הפודקאסט של אנשי וואלה! ספורט, אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה. עם מאמן הנבחרת הצעירה, אריק בנאדו. על הבחירות שלו, המאמנים הצעירים, החיבה לגווארדיולה, הצוואר-למעלה וה"פולניה פולניה".

לו"ז האזנה:

בנאדו מסביר את עמידת הצוואר-למעלה שלו, ואיך היא השתרשה בצה"ל (00:40), הירידה שלו למקום הרביעי בטבלת ההצלחה של מאמני כל הזמנים (04:30), דור המאמנים הצעיר וההשפעה של אוסקר וסוזה על הכדורגל הישראלי (05:45), למה הוא העדיף לראות את באיירן נגד יובה ולא את האברקדברה של בארסה (07:30), נחשו את התוצאה במשחק הידידות שבין גוטמן לבנאדו (11:00), הקושי שבלאמן נבחרת ולא קבוצה (12:50), היירו - כן או לא? (16:30), דיבורי ליגת העל (22:00), על הכמעט הגעה להפועל תל אביב (26:00), הירידה בכמויות הפפראצי שרודפים אחריו (28:20), האם חצי השנה הראשונה שלו במכבי חיפה הפריעה למועדון (32:00), מאמנים מול כוכבים, ובנאדו אומר "בלאט" ו"לברון" בשביל הרייטינג (35:00), סוד ההצלחה של שכטר ובית"ר (36:40), מעניקים לאריק דרכון פולני (41:00), האם זהבי היה משתחל להרכב הנבחרת מול אוסטריה? (44:50), ומה רגע השיא בקריירה של אריק? (50:00).

מיטב הציטוטים של בנאדו

על עמידת הצוואר-למעלה:

"זה משהו טבעי. בגיל צעיר היו לי בעיות גב, ותמיד הייתי מנסה להכניס את הבטן פנימה, וזה פתאום קרה. אין לי הסבר מדויק לזה. תמיד הייתי צוחק על זה, אומר שחסרה לי חוליה בצוואר. בצה"ל זה נהיה קטע, יש 'עמידת בנאדו'. לפני שבועיים קיבלתי טלפון מאימא שאמרה שהבן שלה קצין, והחיילים שלו מסיימים מסלול, והיא ביקשה שאני אברך אותם בזמן שהם עומדים עמידת בנאדו. אני פוגש הרבה חיילים, זה מצחיק, וכולם 'עמידת בנאדו עמידת בנאדו'".

על הדור הצעיר של המאמנים:

"העולם שייך לצעירים, אני די שמח לראות את המאמנים הצעירים מצליחים, ועושים עבודה יפה, וחושבים מחוץ לקופסה, ומיישמים דברים שהם למדו בחו"ל… אני חושב שהדור הצעיר הזה יותר פתוח בראש וברעיונות שלו והוא מנסה ללמוד ממה שהיה בחו"ל. אוסקר הגיע לפה, וסוזה, ואחרי שהמאמנים הזרים הגיעו משהו נפתח. משהו השתנה מבחינה טקטית. היום זה הדגש".

על ההתלהבות מגווארדיולה וההעדפה לראות את באיירן נגד יובה:

"מאז שהפכתי למאמן אני מסתכל על המשחק מצורה שונה. מנסה ללמוד. היום, כשאני רואה משחק, מה שמעניין אותי זה רק הקטע הטקטי. כשהיו לי שני משחקים לבחור ביום שלישי, היה לי ברור במה אבחר".

על אימון נבחרת ולא קבוצה:

"אני מאוד נהנה, ויש לי סיפוק ואוהב לבוא לאימונים. אני עוקב אחרי שחקנים, וכשנוסעים לשני משחקים בחו"ל זה כיף, אינטנסיבי. אבל יש לך גם הרבה זמן פנוי, והיכולת להשפיע על שחקנים היא לא גדולה. בזמן המועט שיש אתה מנסה לעשות את המקסימום, אבל קשה לבנות תהליך וקשה לבנות לטווח ארוך, ליצור איזו קבוצה, שיפור או למידה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אריק בנאדו מאמן הנבחרת הצעירה. ניב אהרונסון
"לא אוהב את הביקורות על הבאת היירו". אריק בנאדו/ניב אהרונסון

על הבאת היירו כיועץ:

"אני חושב שצריך לתת למהלך הזה צ'אנס. אני לא אוהב את הביקורות. הביקורות מוגזמות ולא נכונות, מנסים להתרכז בכסף. אם הוא יבוא וייעץ לעשות מבנה נכון בהתאחדות, ויישמו את זה, אנחנו נרוויח. אם הכסף מגיע דרך משרד הספורט, אז אולי גם יבצעו את מה שימליץ".

על הכמעט הגעה שלו להפועל תל אביב:

"הסיטואציה היתה די מורכבת. כל הזמן ציפיתי שזה יהיה בשילוב [עם ההתאחדות]. חשבתי על המהלך, אני יכול להגיד שגירתה אותי מאוד האפשרות לאמן ביום-יום. מצד שני, לא רציתי לעשות צעד חד צדדי כי אני מאוד נהנה בתפקיד הזה ואני לא בן אדם שנוטש באמצע והולך. ברגע שהבנתי שזה הולך לעבור בצורה לא חיובית בהתאחדות, ירדתי מזה. למרות שגם מבחינת שכר ודברים נוספים הרבה היו קופצים אליו".

על מכבי חיפה:

"אני לא בתפקיד של לשים את האצבע לגבי הבעיה במכבי חיפה. זה מועדון מספיק גדול כדי להבין מה הוא צריך לעשות. אלו שנים פחות טובות למכבי חיפה, אין ספק, אבל בטוח שבסופו של דבר הם ימצאו את הדרך הנכונה. יש להם מאמן טוב שיודע מה צריך לעשות, ולפעמים דברים לוקחים זמן".

על שכטר ובית"ר ירושלים:

"אני שמח מאוד בשבילו. ראיתי אותו בחיפה - הוא מאוד השתדל וזה לא התחבר. שמח שהולך לו בבית"ר, חבל להפסיד שחקן כל כך מוכשר. בבית"ר משהו השתחרר. זה מועדון מאוד מיוחד, מועדון שיודע לקבל שחקני רכש, גם זרים. יש שם הרבה חום וכנראה שזה עשה טוב לשכטר. זה מועדון שמח, וכשהולך שם, זה מועדון שמעריך כל ניצחון ויש שם אנרגיה טובה. היתה לי הזכות לשחק שם, וזו היתה תקופה מאוד מיוחדת".

על תקרית ה"פולניה פולניה", בהגרלה של ויסלה קרקוב:

"קודם כל - לא ידעתי שיש שם מצלמות. אבל זה לא מתאים לי, זה לא אני. היו קבוצות טובות יותר מוויסלה, וכשזה קרה זו היתה מן שמחה כזו. זה לא היה בקטע שחצני, בחיים לא התנהגתי ליריב ככה. זה היה בסוף אימון, עשינו צחוקים, היתה אווירה משוחררת".

האם זהבי היה משתלב בהרכב של ה-0:5 על אוסטריה?

"ספציפי להרכב הזה? בכושר הנוכחי, ערן זהבי יכול לשחק בכל הרכב. ההרכב ההוא היה מדהים, במשחק הזה, ונתן תצוגה מדהימה. אבל זהבי יכול לשחק בכל הרכב, בכל מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully