וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: המאמן לשעבר אלי כהן מחזיק במענק עליה לפלייאוף העליון

25.2.2016 / 13:20

בבני סכנין חשבו שיחסכו את משכורתו של המאמן שעבר להפועל חיפה, אך זה מחזיק בסעיף מיוחד בחוזהו. על פי גורמים בבקרה, כהן זכאי למענק ואף יכול לתבוע את המשכורות שנותרו עד תום העונה

one

בווידאו: בני סכנין מנצחת 0:2 את הפועל חיפה

בבני סכנין שמחו לשמוע בשבוע שעבר שאלי כהן חתם בהפועל חיפה. הסיבה: המועדון יחסוך בכך כ-220 אלף שקלים עד תום העונה. אלא שהבוקר נודע לוואלה! ספורט כי המאמן מחזיק בחוזהו מענק עבור הגעה לפלייאוף העליון, כך שאם סכנין תעלה אליו בסיום הליגה הסדירה, במועדון יצטרכו לשלם למאמן את המענק.

על פי גורמים בבקרה התקציבית, כהן אכן מחזיק במענק פלייאוף והעובדה שלבקרה לא הוגש סיכום "גמר חשבון" בין המועדון למאמן לאחר שפוטר, מחייב למעשה את סכנין לשלם לכהן את המענק אם הקבוצה תגיע לשם. על פי אותו גורם, כהן אף יכול לתבוע את ארבע המשכורות שנותרו עד תום העונה וזאת למרות שהוא מקבל שכר מהפועל חיפה. עוד לטענתו, בעבר הכריע היועץ המשפטי של ההתאחדות אפרים ברק כי מאמן, בניגוד לשחקן, אינו מנוע לקבל את משכורתו משני מועדונים שונים.

שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. אדריאן הרבשטיין
יהיה כשיר. מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

בסכנין ממשיכים בהכנות למשחק החשוב מול עירוני קרית שמונה בשבת, כאשר לפחות כעת לא נראה שיוסי אבוקסיס יערוך שינויים בהרכב. אלדר חסנוביץ' צפוי לחזור לסגל לאחר שהתאושש מפציעה. במועדון מעריכים שגם פיראס מוגרבי שחש ברגישות בשריר הירך האחורי יהיה כשיר למשחק.

"אין ספק שזה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, ואולי החשוב ביותר שלנו בעונות האחרונות", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "העונה הזאת יכולה להפוך משום מקום לעונה הטובה בהיסטוריה של סכנין אם אכן נעפיל לפלייאוף העליון ונפתיע את כולם במפעל הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully