וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשייט: שחר צוברי עלה למקום השלישי, גלר שביעית

הגולש הישראלי רשם יום מצוין, סיים את שלושת השיוטים במקומות 4,2 ו-9 ונהנה מזריקת השיוט הגרוע של כל מתחרה. גלר הידרדרה שלושה שלבים. משיח במקום ה-23, דוידוביץ' במקום ה-11. צוברי: "אני מבסוט"

ברני ארדוב
ברני ארדוב

שחר צוברי עלה היום (חמישי) למקום השלישי באליפות העולם בשייט שמתקיימת באילת, ונמצא במומנטום חיובי מאוד לקראת סיום התחרות ושיוט המדליות ביום שבת. צוברי סיים את שלושת השיוטים של היום במקומות 4, 2 ו-9, מה שסייע לו לזנק קדימה. דבר נוסף שסייע לגולש הישראלי היא העובדה שהשיוט הכי גרוע של כל מתחרה נזרק, כך שהשיוט שנפסל שלשום והעניק לו 42 נקודות שליליות נמחק ולא נכלל בשיקלול התוצאות שלו.

בכלל, תנאי הגלישה היום באילת אפשרו לקיים את שלושת השיוטים, וכבר בשעות הצהריים הם חזרו לחוף לאחר השלמת שלושה שיוטים לגברים ושלושה לנשים. בעוד צוברי ניצל את התנאים הביתיים לטובתו, ליריבו העיקרי על הקריטריון הישראלי לריו, נמרוד משיח, הלך הרבה פחות טוב. משיח סיים במקומות 25, 24 ו-40 שנחשב גם לשיוט החלש ביותר שלו ולכן הוא נזרק. משיח נמצא במקום ה-23 הכללי, ורק נס יוכל לעזור לו להשתלב בשיוט הנועל של התחרות בשבת. מי שנמצא מקום אחד מעליו הוא אמיר גלילי. דניאל הררי מדורג 28 וטל צדוק מדורג 39.

אצל הנשים, ההפתעה הנעימה ללא ספק בתחרות היא של נוגה גלר, שאמנם ירדה למקום השביעי הכללי, אבל נמצאת חזק בתמונת שיוט המדליות. גלר סיימה במקום ה-26 את השיוט הראשון של היום, והוא גם השיוט שנזרק עבורה, ובשניים הבאים היא סיימה 11 ו-9. מעין דוידוביץ' מדורגת במקום ה-11 הכללי אחרי עוד יום לא ממש יציב שהסתיים עם מקומות 21, 9 ו-10. דוידוביץ' רחוקה שתי נקודות בלבד מהעשירייה הראשונה. נוי דריהן מדורגת במקום ה-18, הדר הלר 20 וקטי ספיצ'קוב 29.

היום חולקו הגולשים לשני בתים, כאשר 40 גברים נכללו בבית הזהב ו-40 נוספים בבית הכסף. אצל הנשים, השתתפו 29 נשים בבית הזהב.

נמרוד משיח, גולש ישראלי. ברני ארדוב
במקום ה-23. משיח/ברני ארדוב

הציטוטים

שחר צוברי: "היה יום הכי טוב של התחרות אם מסתכלים על התוצאות. היו הרבה דברים טובים, והיו גם דברים פחות טובים, אבל זה השייט. התנאים של אילת מאוד הפכפכים. זה היום הראשון של בית הזהב, כל התותחים מתחרים יחד. בסך הכול אני מבסוט, אבל זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. אנחנו מקווים שמחר יהיו שלושה שיוטים מלאים, ומחר צריך להבטיח את המקום בעשירייה כדי לקבל נקודות לריו ולנסות גם לשפר עמדות ולעמוד על הפודיום".

מעין דוידוביץ': "התחרות מאוד קשה, אילת משוגעת. סבלתי קצת מהתכווצויות בידיים והיה קשה לי. בסך הכול גלשתי טוב חוץ מהשיוט הראשון. אני מקווה שמחר יזניקו אותנו קצת יותר מוקדם כדי שנקבל יותר רוח ושנסיים כמו שצריך. הגולשות הצעירות לא מפתיעות אותי, הן טובות ויש הרבה הפתעות באילת. מצפה מחר לגלוש כמו שצריך".

נמרוד משיח נראה מתוסכל בסיום: "זה יום של ברדק מבחינה מקצועית במים כי התנאים מאוד קשים. היום הייתי בחבורה שלא הלך לה. זה מקום מאוד לא יציב, וידענו את זה. יציבות זה שם המשחק ולא עשיתי את זה. אני מאוד מקווה שמחר בשלושת השיוטים האחרונים אפשר לעשות מהפך גדול. העיניים למחר בתקווה שאני אהיה בצד היותר יציב. לעשות יום אחד מאוד טוב יכול להקפיץ אותך מאוד קדימה, וגם אנשים יכולים ליפול. שלושה שיוטים זה עולם ומלואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully