וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שמעון אבוחצירה הגיש תביעת בוררות נגד המועדון

25.2.2016 / 16:00

מטעם החלוץ, שתובע כשבעה מיליון שקלים, נטען כי הקבוצה "נתלית בתירוצים לא ברורים כדי למנוע את חזרתו לפעילות" וכי קיימים נזקים שעלולים לגרום לסיום הקריירה שלו. מההנהלה נמסר: "נתייחס רק בבית המשפט". בניון: "חיפה תעשה טעות אם לא תמשיך עם רוני לוי"

one

בווידאו: 0:0 בין מכבי חיפה להפועל תל אביב

מכבי חיפה עשויה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון אם תנצח בשבת (17:30, ספורט 1) את מכבי נתניה. הקפטן יוסי בניון דיבר היום (חמישי) על מצבה של הקבוצה והיכולת שלו בשבועות האחרונים. המגן אוראל דגני עדיין בספק למשחק ומארק ואליינטה עשוי לפתוח לצדו של דקל קינן. אלירן עטר צפוי לחזור להרכב.

בניון אמר: "זה שבוע קריטי בשבילנו, אנחנו רוצים להבטיח מקום בפלייאוף העליון וגם מקום בחצי גמר גביע המדינה. בכדורגל תמיד יש לחץ, עברנו הרבה דברים העונה - יותר ופחות טובים. צריך לדעת להתמודד. אנחנו רוצים להחזיר לקהל אחרי שאכזבנו אותם. נקווה לעשות תוצאות טובות".

על מצבה של הקבוצה לקראת שני המשחקים האחרונים של הליגה הסדירה: "אם ננצח נהיה בפלייאוף העליון. לפי לוח המשחקים ניצחון אחד יספיק. כולם יודעים מה הדרבי בשביל האוהדים וזה חשוב לא פחות. אף אחד לא עושה בכוונה, אבל יש יריבה מולך שרוצה לנצח. זה מועדון גדול, אכזבנו את הקהל העונה. אני מאמין שאנחנו נוכיח שאנחנו קבוצה טובה. למה המצב קורה? אנחנו בשיא המתח של העונה, יש קבוצות שנלחמות ובסוף עונה נעשה סיכומים".

מאמן מכבי חיפה רוני לוי. טל לוי
מחמאות מהקפטן. רוני לוי/טל לוי

על הביקורת נגד הקבוצה אמר בניון: "תמיד יש ביקורת. כשאתה לא משחק טוב זה טבעי. לפעמים מגזימים. איך אנחנו מתמודדים? אם הייתם רואים את הרמה של האימונים, הייתם רואים שהצוות עושה את המקסימום".

על התרומה המעטה של המחליפים אמר: "אי אפשר לבוא בטענות למחליפים. זה מצב עובדתי. ברגע שעושים חילופים אתה מצפה מהם לשנות משחק. לא כל שחקן יכול לקום מהספסל ולשנות. או שיש לך את זה או שאין לך".

"זה לא פעם ראשונה שיש קריאות למאמן תוך כדי משחק", התייחס הקפטן למאמן. "זכותו של קהל להביע דעתו. כולנו מאחורי רוני. מכבי חיפה תעשה טעות אם לא תמשיך עם רוני לוי בשנים הקרובות. הוא צריך להמשיך במכבי חיפה".

בנושא אחר, הבלם הנבחן פרנק סאנדיי אמור לסיים היום את ההתרשמות במועדון וכנראה שיחזור לניגריה.

seperator

שמעון אבוחצירה, חלוץ הקבוצה, הגיש היום תביעת בוררות נגד המועדון. מטעם אבוחצירה נמסר על ידי עורך דינו כי לאחר שהניסיונות הרבים להביא לקיום החוזה נתקלו בסירוב מטעם חיפה, "שנתלית בתירוצים לא ברורים כדי למנוע את חזרתו לפעילות", הוגשה התביעה. עוד נמסר: "מכבי חיפה, שבזמנו רדפה וחיזרה אחרי השחקן וגרמה לו לבחור בה מבין שלל ההצעות שהיו לו, איבדה בו עניין והחליטה שלא לקיים את החוזה איתו".

סכום התביעה אגב, כמעט שבעה מיליון שקלים. אבוחצירה תובע כ-1.416 מיליון שקל עבור שכרו לעונה הנוכחית והבאה וכן כ-5.464 מיליון שקל בגין מה שמכונה "מניעת השתכרות ו'חיסול הקריירה'", מה שמעמיד את התביעה על כמעט שבעה מיליון שקלים. בין היתר, בכתב התביעה יש סעיף העוסק בדרישה לפיצוי בשל נזקים שעלולים להוביל לסיום הקריירה של השחקן.

ממכבי חיפה נמסר: "נתייחס לתביעה בבית המשפט ורק שם נסביר את עמדתנו. יצויין כי השחקן זוכה לשכר ותנאים כנדרש".


עדכון ראשון: 11:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully