וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הקפטן אושרי רואש ייאלץ לעבור ניתוח וסיים את העונה

25.2.2016 / 10:23

שחקן האדומים קיבל את פיענוח צילום ה-MRI שעבר ביום שלישי וממנו עולה כי הוא סובל מקרע מלא ברצועות הקרסול, מה שישבית אותו לארבעה חודשים. אלי כהן מתלבט לגבי ההרכב לשבת

one

בווידיאו: הפועל חיפה מפסידה למכבי תל אביב במחזור האחרון

קפטן הפועל חיפה, אושרי רואש, ייאלץ לעבור ניתוח בשל קרע ברצועות הקרסול והוא למעשה סיים את העונה. הבוקר (חמישי) קיבל רואש את פיענוח צילום ה-MRI שעבר ביום שלישי החולף וממנו עולה כי הוא סובל מקרע מלא ברצועות הקרסול וחייב לעבור את הניתוח.

על פי ההערכות, תקופת ההחלמה מהניתוח תימשך כארבעה חודשים והמשמעות היא שרואש יוכל לשוב לפעילות עם הקבוצה בקיץ הקרוב, במהלך ההכנות לקראת העונה הבאה.

מהמשחק בשבת הקרובה, בבית מול הפועל רעננה (17:30), ייעדר גם ברונו פיניירו, שמושעה בגלל חמישה כרטיסים צהובים. אופק פישלר הצעיר אמור לקבל את הקרדיט ולפתוח במקומו במרכז ההגנה, לצד טאדאס קיאנסקאס. מעבר לכך, המאמן אלי כהן צפוי לערוך עוד כמה שינויים בהרכב, כאשר יוסי דורה ישוב אליו. כהן מתלבט בין ז'רקו קוראץ', אלי אלבז וחנן ממן, כאשר אחד מהם מתוכנן לפתוח.

שחקני הקבוצה, יוסי דורה, קוראץ' ופישלר, יחד עם המנהל יעקב בן חור והדובר נועם רגב, השתתפו אתמול באירוע התרמה שהתקיים בבית יציב בקרית חיים למען חיים שרביט, נער בן 16 מחיפה שחלה בסרטן וזקוק לניתוח מציל חיים, שעלותו מאות אלפי שקלים. המועדון תרם לאירוע חולצת משחק רשמית וצעיף, כמו גם 50 כרטיסים למשחק בשבת, שהוגרלו בין מאות המשתתפים. שרביט הוזמן כאורח הכבוד של הקבוצה למשחק.

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יחזור לעונה הבאה. רואש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully