וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד גבאי: "אם נמשיך להביא תוצאות טובות ולהציג את הכדורגל שאנחנו מציגים בתקופה האחרונה, הכל אפשרי"

25.2.2016 / 12:30

מגן בית"ר ירושלים מתכונן למשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה, המגן הוסיף: "לא מתייחסים למכבי תל אביב. כל שחקן שואף להתקדם, אישית וקבוצתית". איתי שכטר צפוי לחזור להרכב

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק מול מכבי פתח תקוה ביום שבת (20:00), באצטדיון טדי. בקבוצה מהבירה הגדירו את היריבה כ"כבשה השחורה" שלהם, לאחר שהפסידו למלאבסים העונה גם בליגה וגם בחצי גמר גביע הטוטו. המאמן סלובודאן דראפיץ', שמקווה לשנות את המצב הזה כבר במפגש הקרוב, צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר איתי שכטר, שהיה מושעה בניצחון על הפועל עכו בגלל כרטיסים צהובים, אמור לשוב להרכב על חשבונו של לידור כהן.

לקראת המשחק אמר מגן הקבוצה אלעד גבאי: "מקווה מאוד שנעשה את העבודה כמו שצריך. פתח תקוה חזקה ומאומנת, אבל גם אנחנו, בטח בבית שלנו, עם הקהל שיבוא ויתמוך. אנחנו זקוקים לאוהדים שלנו. אנחנו לא מתייחסים למכבי תל אביב, אבל כל שחקן שואף להתקדם, אישית וקבוצתית. המטרה הקרובה כרגע היא פתח תקוה ואם נמשיך להביא תוצאות טובות ולהציג את הכדורגל שאנחנו מציגים בתקופה האחרונה, הכל אפשרי. אנחנו שואפים להגיע כמה שיותר רחוק, אבל לא מגדירים מטרות".

גבאי הוסיף: "מועדון כמו בית"ר ירושלים לא יכול להגיד לא נורא על הפסד. יש לנו שחקנים שרעבים להצליח ואנחנו כל הזמן רוצים להחזיר לקהל, שמלווה אותנו לכל מקום. ברגע שאנחנו מגיעים למגרש והקהל מאחורינו, המטרה היא לנצח כל משחק. כולם מדברים עלינו בתקופה האחרונה, זה חלק מהעוצמות של המועדון הזה, אחנו שמחים שהזרקורים גם עלינו בפן החיובי כמובן, רק שתהיה לזה המשכיות זה הכי חשוב, שנמשיך לשמח את הקהל ולהיות מחוברים".

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בדרך חזרה להרכב. שכטר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully