וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: לראשונה, סגל מלא יעמוד לרשות אלי גוטמן מול עכו

האדומים מקווים למלא את בלומפילד ופרסמו קליפ שמעודד את הקהל להגיע. קלאודיו בומבה יירד לספסל, עמרי אלטמן או שגיב יחזקאל יתפסו את מקומו. גם אבו עביד וגל שיש עשויים לפתוח

קובי אליהו

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק התחתית החשוב שלה מול הפועל עכו ביום שני הקרוב. לראשונה מאז שחזר לקבוצה, לרשותו של המאמן אלי גוטמן יעמוד סגל מלא, כאשר גם שגיב יחזקאל צפוי להיות כשיר.

גוטמן תירגל אתמול מספר הרכבים במשחק האימון שערכה הקבוצה מול הנבחרת האולימפית ויש לו מספר התלבטויות לקראת עכו. יחזקאל או עמרי אלטמן מועמדים לפתוח במקום קלאודיו בומבה המאכזב ואילו גל שיש עשוי לתפוס את מקומו של שמואל שיימן. גם איאד אבו עביד שיחזור אחרי השעיה עשוי לשוב להרכב, אולם עד כה גוטמן טרם תרגל את ההרכב לקראת המשחק.

במועדון רוצים למלא את בלומפילד בכמה שיותר אוהדים אדומים. ממוצע הצופים במשחקי הבית של הפועל תל אביב נע העונה סביב 9,500, אבל בהפועל תל אביב מקווים שלמשחק התחתית החשוב יגיעו כ-12 אלף. כחלק מזה, פורסם היום בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון קליפ בו ארון שוינפלד ונמניה ניקוליץ' קוראים לאוהדים להגיע להתמודדות החשובה.

ערב המחזור, הפועל תל אביב מדורגת במקום ה-11 בטבלה, תוך שהיא מקדימה את הקו האדום בשתי נקודות ואת הפועל עכו בנקודה. שתי הקבוצות תפגשנה פעם נוספת העונה, בעוד כמה שבועות בפלייאוף התחתון.

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סופסוף סגל מלא. גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully