וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון ייעדר משלושה משחקים, ברק בכר: "אין מקום לטעויות"

25.2.2016 / 10:29

קשר הפועל באר שבע פצוע ויחזור בפלייאוף העליון. המאמן ערך מסיבת עיתונאים לקראת הפועל כפר סבא ביום ראשון. על הפציעה של ברדה: "אליניב שייך לדור של פעם שלא יפספס משחק"

הפועל באר שבע תתארח אצל הפועל כפר סבא ביום ראשון למשחק המרכזי של המחזור ה-25 בליגת העל (20:55, ערוץ 1) ותנסה להמשיך בריצה המרשימה שלה. הקבוצה מבירת הנגב ניצחה שבעה משחקי ליגה רצופים ו-10 בכל המסגרות, וברק בכר ושחקניו לא יסתפקו בפחות משלוש נקודות.

מאור מליקסון הפצוע ייעדר מהמשחק ביום ראשון וכן ממשחק הגומלין נגד בית"ר תל אביב רמלה בגביע וממשחק הבית נגד בני סכנין. הוא יחזור בתחילת הפלייאוף העליון. אליניב ברדה שסובל מפציעה בידו, ישחק.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מפגש פיקנטי עם שרון מימר. בכר/קובי אליהו

היום נערכה מסיבת עיתונאים ובכר אמר: "אנחנו לקראת המאני טיים ואין מקום לטעויות. אמרו שנגד בני יהודה יהיה קל וראינו כמה היה קשה. אין קבוצה שלא צריכה נקודות בליגה, ורואים שכל משחק הוא קשה".

בכר נשאל על המפגש עם שרון מימר, שהתחיל את העונה כעוזרו ומונה בהמשך למאמן כפר סבא: "מעבר לכדורגל אנחנו חברים טובים, אבל סביר להניח שהשבוע לא נדבר. אני מאוד אוהב ומעריך אותו. צריך לפרגן לו. אבל בסופו של דבר עם יש לנו משחק מאוד חשוב בדרך למטרה שלנו. כולם בליגה מכירים אותנו, לא רק שרון. אין פה סודות".

בכר התייחס גם לפציעה של אליניב ברדה בידו ואמר: "אליניב שייך לדור של פעם, לדור שלא יפספס משחק גם אם יהיה לו שבר. הוא יעמוד לרשותנו בכפר סבא".

וובה בראון אמר: "זו הפעם ראשונה שאני במעמד קצת שונה ולא שחקן הרכב קבוע, אבל אני ממשיך לעשות את העבודה שלי. אם ברק בכר לא היה מאמן באר שבע, לא הייתי מגיע לפה. הוא עשה מאמצים להביא אותי ואני רוצה להחזיר לו במגרש. הקהל נותן עוצמות מטורפות, זה משהו שלא הכרתי, אני הולך ברחובות ומרגיש את זה.תארים? בשביל זה באתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully