וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ידו של ברדה גובסה, אך הוא יוכל לחזור להתאמן

24.2.2016 / 19:08

הקפטן נבדק, אין עדות לשבר בכף ידו והוא כשיר למשחק בכפר סבא ביום ראשון. בצל ההערכה כי יעזוב בקיץ, במועדון טוענים: "אין הצעה על ג'ון אוגו, נדבר בסוף העונה"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע על בני יהודה

חלוץ הפועל באר שבע, אליניב ברדה, שנחבל במהלך המשחק מול בני יהודה בכף ידו, יוכל לחזור להתאמן. השחקן עבר צילום רנטגן ושם לא התגלתה עדות לשבר, אך הוחלט לגבס את כף היד כדי למנוע החמרה בפציעה. השחקן קיבל אישור לחזור להתאמן עם הגבס.

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. ברני ארדוב
ישחק נגד כפר סבא. אליניב ברדה/ברני ארדוב

בנושא אחר: במועדון הכחישו כי קיבלו בימים האחרונים הצעה על ג'ון אוגו. "אין הצעה על אוגו, וכל עוד לא הונחה בפנינו כזאת, לא ננהל משא ומתן. נדבר רק בסוף העונה", אמרו על הקשר. כפי שפרסמנו, המטרה של אלונה ברקת היא למכור את אוגו בקיץ אולם כרגע לא הונחה בפניה הצעה רשמית. אוגו עצמו, כזכור, אישר לפני מספר ימים כי הוא אכן מעוניין לעבור לפרמיירליג בעונה הבאה, זאת למרות מגבלה של מספר הופעות בנבחרת המונעת ממנו כרגע להגשים את החלום. ככל הידוע, קבוצות בבלגיה עוקבות אחר הקשר.

הדברים הללו באים בעקבות פוסט שפרסם הקשר אתמול בו כתב לאוהדים: "אוהדים יקרים שלי, אני הולך ברחוב ואנשים מבקשים ממני לא לעזוב. השאלה היא מי עוזב? מי אמר שהוא רוצה לעזוב? עברתי לכאן לפני שנה וכל מה שאני מקבל זה רק אהבה ותמיכה... לא נאפשר לאף אחד להסיח אותנו מהמטרות. אלוהים יברך אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully