וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין: "נגיע מוכנים למשחק מול עכו, בלומפילד ייצבע אדום"

קשר הפועל תל אביב מתכונן לקרב התחתית ביום שני: "כולם יודעים מה החשיבות של המשחק, יש לנו יתרון גדול שזה הקהל". על החזרה למועדון: "הכי טבעי בעיני למקום שאני כל כך אוהב"

one

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת מה שמוגדר אצלה לא פחות ממשחק העונה מול הפועל עכו ביום שני. האדומים יארחו היום (רביעי) את הנבחרת האולימפית למשחק אימון שבו גוטמן יבחן שיטות שונות על הדשא ויחליט אם לבצע שינויים לקראת יום שני. אחרי המשחק גם יתברר כמעט סופית אם החלוץ שגיב יחזקאל יהיה כשיר ליום שני או שיצטרך להמתין עוד שבוע כדי לחזור לסגל הקבוצה.

עוד בטרם משחק האימון, התראיין היום אביחי ידין לאתר הרשמי של הקבוצה וסיפר על החזרה שלו לקבוצה ועל ההכנות למשחק מול עכו: "מהרגע שהבנתי שיש לי אפשרות לחזור להפועל תל אביב, עשיתי הכל כדי שזה יקרה מהר ואני שמח על ההחלטה הזו. זה היה הדבר הכי טבעי בעיני לחזור למקום שאני כל כך אוהב ולסייע לקבוצה במאבקים שיש לנו בתחתית. קיבלתי הרבה הודעות תמיכה מהאוהדים שעם הרבה מהם נשארתי בקשר גם אחרי שעזבתי אין שמח ממני לחזור אליו ולקבל את כל האהבה הזו וגם להחזיר בהשקעה על המגרש".

שחקן הפועל תל אביב, אביחי ידין. ברני ארדוב
מוכן לקרב התחתית. אביחי ידין/ברני ארדוב

איך ההרגשה בקבוצה, בקרב השחקנים לקראת המשחק נגד עכו?

"יש דריכות רבה לקראת המשחק. אנחנו נמצאים במומנטום חיובי וכולנו עובדים קשה בכדי להמשיך אותו גם ביום שני במשחק נגד עכו. כולם יודעים מה החשיבות של המשחק הזה והמשמעות שלו. אלי גוטמן מכין אותנו בצורה יסודית לכל משחק, כשכל אחד יודע את תפקידו ומה מצופה ממנו ואנחנו מתקדמים בכל הפרמטרים ממשחק למשחק. נמשיך את ההכנות השבוע ונגיע הכי מוכנים שאפשר. יש לנו יתרון גדול שהוא הקהל שלנו שמגיע לכל משחק, בית וחוץ בהמוניו, ומעודד אותנו ללא הפסקה.אני בטוח שגם ביום שני, בלומפילד ייצבע אדום והדחיפה מהיציעים תהיה משמעותית ,ואני מקווה שנשמח את כולם ונתקדם עוד צעד בדרך להשגת המטרה שלנו. אני קורא לכל האוהדים להגיע ולמלא את היציעים, אנחנו צריכים אתכם איתנו בכל דקה של המשחק".

איך אתם השחקנים מתמודדים עם המאבקים בתחתית והלחץ?

"אחד היתרונות הגדולים שיש לנו העונה בהפועל הוא הביחד שיש לנו בין השחקנים ובחדר ההלבשה. זה משהו שהרגשתי אותו מהרגע הראשון שנכנסתי למתחם וזה מוסיף לנו הרבה עוצמה וכוח לצאת מחוזקים גם בתקופות הפחות טובות. אנחנו יודעים לשמור אחד על השני וכולנו מרוכזים אך ורק בהצלחה של הקבוצה וזה משהו שגורם לכולנו להאמין שנצא מהתקופה הזו מחוזקים ובטוחים בדרך הזו שתוביל אותנו בעתיד הלא רחוק למקומות טובים יותר ויותר ראויים למועדון כמו הפועל תל אביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully