וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דגני בספק לנתניה. בוקולי עוקב אחר שחקנים לעונה הבאה

24.2.2016 / 10:41

הבלם עדיין פצוע ובספק לשבת, מארק ואליינטה בתמונת ההרכב. במועדון אישרו את המעקב אחר חמזה בארי, הסקאוט שוחח עם קלאודמיר מבית"ר ועוקב גם אחרי קשר קולומביאני שמשחק בבלנשש

one

במכבי חיפה מבינים שהקבוצה נמצאת לפני שבוע קריטי – ניצחון על מכבי נתניה והקבוצה של רוני לוי בפלייאוף העליון, ניצחון על בני יהודה ביום שלישי יבטיח כרטיס לחצי גמר גביע המדינה בחיפה. רוני לוי עדיין לא שוחח עם שחקניו, מאחר וחמישה מהם (חבשי, לביא, ריאן, ג'אבר, גוזלן) נמצאים עם הנבחרת הצעירה שתארח היום בשפיים את הפועל תל אביב. אוראל דגני עדיין בספק גדול למשחק, זכר לפציעה מול הפועל תל אביב אך נראה שמארק ואליינטה יהיה כשיר ויפתח לצד דקל קינן.
אם נניח את הנושא המקצועי בצד, נראה כי חיפה ממשיכה לעסוק בהכנות בעונה הבאה. בחיפה אישרו את הידיעה שלשום, לפיה המועדון מנהל מעקב אחר חמזה בארי מהפועל תל אביב. לאדומים יש אמנם אופציה לרכוש את השחקן תמורת 900 אלף יורו, אך אם יסרבו לשלם את הסכום הזה לירוקים תהיה אופציה לקלוט אותו תמורת סכום נמוך בהרבה, זאת מכוח מעורבותו של המועדון בעניין העברתו לאפולון לימסול. בנתניה אישרו כי חיפה הייתה מעורבת גם בעניין העברתו לקבוצה, שקיבלה בשעתו הבטחה ל-20 אחוז ממכירתו העתידית.

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים לפני נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
על הכוונת של בוקולי. קלאודמיר/ברני ארדוב

מי שנמצא עמוק בהכנות לעונה הבאה הוא הסקאוט גוסטבו בוקולי. על פי מקורבים לעסקה, בימים האחרונים שוחח בוקולי עם קשרה של בית"ר ירושלים, קלאודמיר, בנוגע לעתידו בקבוצה. האחרון כבר הוזכר כמועמד להצטרף בינואר, אך בחיפה החליטו להמר על רומאריו פירס. בבית"ר ירושלים שוקלים להאריך את חוזהו של הקשר הברזילאי ולא בטוח שיימכר בקיץ, אך הוא נמצא במעקב ונראה כי אם חיפה תרצה אותו, מערכת היחסים בין טביב לשחר תוכל להוביל לסיכום.

לבוקולי יש לא מעט שחקנים בפנקס, ביניהם הקשר הקולומביאני אבל אגילאר, אותו חיפה ניסתה להחתים רגע לפני תום החלון האירופי. אגילאר, ששיחק עם קולומביה במונדיאל האחרון ורשם במדי הנבחרת 55 הופעות, השתייך לטולוז הצרפתית בשלוש השנים האחרונות, ובינואר עבר לבלננשש מפורטוגל, במדיה הספיק להופיע שלוש פעמים ולכבוש שער אחד. מועמד נוסף אותו לוי רצה בקבוצה, הוא שחקנה הספרדי של דפורטיבו לה קורוניה, חואן דומינגס (26), שלא שיחק בחודשיים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully