וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגרבי: "לא יודע אם יש שחקן בתפקיד שלי עם מספרים כאלה כל שנה"

24.2.2016 / 7:56

כוכבה של בני סכנין דיבר על העונה הטובה שלו ועל כך שהקבוצות הגדולות לא רוכשות אותו: "זה משהו שקצת מפריע לי, אבל סכנין זה מועדון גדול". חסאנוביץ' חזר לאימונים, חלאיילה בספק לקרית שמונה

one

בבני סכנין מייחסים חשיבות גדולה מאוד למשחק במחזור הקרוב מול עירוני קרית שמונה, כאשר בקבוצה יודעים שניצחון יציב אותם עם רגל וחצי בפלייאוף העליון. אלדר חסאנוביץ' חזר לאימונים והוא צפוי להיות בסגל כאשר חאלד חלאיילה מנסה גם הוא לחזור אך הוא עדיין בספק גדול למשחק.

"ניצחון ואנחנו כמעט הבטחנו את הבפלייאוף העליון", אמר גורם בהנהלה, "כל משחק הוא הכי חשוב אבל כאן זה כבר המאני טיים". במועדון יש הרבה ציפיות מפיראס מוגרבי שנמצא בכושר שיא בחודש האחרון. מוגרבי שוחח אתמול עם וואלה! ספורט ודיבר על התקופה הטובה שלו, העימות שלו עם יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס, על הקבוצות הגדולות שמתעלמות מהעונות המצוינות שהוא רושם.

שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. אדריאן הרבשטיין
בעונה נהדרת. פיראס מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

"יוסי אבוקסיס נתן לי ביטחון ואני עובד קשה באימונים. אני שמח שאני מחזיר אבל אני לא מסתפק בזה ויש לנו עוד הרבה מטרות העונה". מוגרבי דיבר גם על העימות עם אלי כהן ומוחמד אבו יונס במשחק מול הפועל תל אביב בסיבוב הראשון ואמר: "אני לא יודע אם זה השפיע על הקבוצה אבל זה השפיע עליי מאוד. לא התרגלתי להיות מישהו עם בעיות והיה מקרה שאולי מיהרתי ודיברתי לא יפה אבל לא רק אני הייתי הבעיה. מי שהיה בחדר יודע טוב מאוד, אני מעדיף לא להיזכר בזה וזה מאחורי"

על חלון ההעברות האחרון אמר הקשר: "ישבתי עם המשפחה שלי והעדפתי להישאר בסכנין. לא אשקר לקחתי אתגר על עצמי ואמרתי שאם אני רוצה וכדי שהעונה הזו תהפוך לטובה אני חייב להתעשת ולחזור לעצמי, זה אתגר מבחינתי ואני שמח שעשיתי את זה. לשחקן בתפקיד שלי יש כרגע מספרים טובים אבל אני לא מסתפק בזה ואעשה הכל ביחד עם הקבוצה והצוות המקצועי כדי להביא את סכנין לפלייאוף העליון וגם בגביע יש לנו הזדמנות טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
"יוסי אבוקסיס נתן לי ביטחון ואני עובד קשה באימונים"/אדריאן הרבשטיין

על אלי כהן אמר מוגרבי: "אלי בא שנה שעברה והיינו במצב לא טוב בכלל וסיימנו מקום שביעי והיינו טובים. השנה לא הלך וזה קורה. אני עשיתי עונה ביחד איתו מצויינת והשנה לא הלך. אחרי שהוא עזב דיברתי איתו ואני מאחל לו באמת מכל הלב בהצלחה". על מאמנו החדש אמר מוגרבי: "אני שחקן שצריך ביטחון ואני שמח שיוסי קלט את זה והוא נותן לי הרגשה שהוא סומך עליי וזה עוזר לי מאוד".

על זה שלמרות עונות טובות שלו הקבוצות הגדולות לא רוכשות אותו אמר מוגרבי: "את האמת שזה משהו שקצת מפריע לי שכל שנה במשך שלוש שנים אני נותן עונות יפות. אני לא יודע אם יש עוד שחקן קו בתפקיד שלי שיש לו מספרים כאלה כל שנה, אבל סכנין זה מועדון גדול ואני מתמקד בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully