וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד שוחרר מהכוכב האדום בלגרד: "עשו לי את המוות"

23.2.2016 / 19:30

הקשר בן ה-27 נפרד סופית ממוליכת הליגה הסרבית, במדיה כבש שער אחד: "נלחמתי על שלי, עצרו לי הצעות מרומניה וישראל". יוכל לעבור רק לליגות בהן החלון עדיין פתוח, דוגמת פולין ורוסיה. וגם: הניסיון של הכוכב האדום להודות לקשר בעברית

עידן ורד. מגד גוזני
ביציע עד סוף העונה? עידן ורד/מגד גוזני

אחרי שקיבל אישור כבר במהלך חודש ינואר לנהל מגעים עם קבוצות אחרות, עידן ורד שוחרר היום (שלישי) באופן רשמי משורות הכוכב האדום בלגרד. הקשר הישראלי הגיע לסיכום הדדי עם מוליכת הליגה הסרבית וכעת הוא שחקן חופשי, אלא שלליגת העל הוא לא יכול לחזור וגם האופציות באירופה די מוגבלות.

עידן ורד אמר ל"וואלה! ספורט": "שמח שהסתיים. מהרגע שלא הסכמתי לעבור לקזחסטן תמורת מיליון יורו עשו לי כאן את המוות, אבל לא נשברתי כי דרשתי את מה שמגיע לי. עצרו לי הצעות מישראל ומרומניה בינואר ועכשיו שנסגרו דלתות הם החליטו שזה הזמן להשתחרר מהחוזה.המועדון מתתבסס על מכירת שחקנים וברגע שלא מתאים להם, הכול מתהפך. התחילו לייבש אותי ולעשות לי את המוות, אבל נלחמתי על שלי. זאת תקופה מחשלת וטובה ואני עם הפנים קדימה ליעד הבא".

הניסיון (הלא מוצלח) של הכוכב האדום להודות לעידן ורד בעברית

ורד בן ה-27 כבש שער אחד ב-10 משחקים בכל המסגרות במדי הכוכב האדום, אליה הצטרף רק בקיץ האחרון ממכבי חיפה. הוא הפך לשחקן השישי ששוחרר מהקבוצה במהלך פגרת החורף.

הבעיה של ורד, המחזיק גם בדרכון רומני, נובעת מכך שחלון ההעברות ברוב מדינות אירופה כבר נסגר, כך שהוא עשוי להידרש להמתין עד הקיץ כדי לעבור לקבוצה אחרת. בעוד שלושה ימים ייסגר החלון ברוסיה ובעוד שישה ימים בפולין, כשליגות נוספות שעדיין פתוחות הן בולגריה, סלובקיה ואוקראינה.

  • עוד באותו נושא:
  • עידן ורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully