וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם: שחר צוברי נפסל בשיוט הרביעי, והידרדר למקום ה-22

23.2.2016 / 16:23

המדליסט האולימפי ספג עונש כבד בגלל זינוק מוקדם, מה שדרדר אותו מהמקום הראשון בתחילת היום למקום ה-22. משיח במקום ה-17 אחרי שסיים שלישי, 15 ו-14 את שלושת השיוטים. נוגה גלר הפתיעה וטיפסה למקום הרביעי, דוידוביץ' רק 11

אליפות העולם בגלישה הגיעה היום (שלישי) אל יומה השני. הרוחות באילת אמנם אינן חזקות, אבל נראה שלפחות עד כה המארגנים מצליחים לקיים חלק מהשיוטים כפי שתוכננו.

שחר צוברי, שניצח בשיוט הראשון אתמול, רשם יום סולידי עם דירוג 12, 4 ו-16 בשלושת השיוטים הנוספים שנערכו היום, אבל רק בהמשך התברר כי עבירה שביצע צוברי בהנזקה של השיוט החמישי גרמה לו לנזק כבד כאשר השיוט שלו נפסל מבלי יכולת לערער והוא קיבל 42 נקודות שהעלו אותו ל-59 נקודות שליליות והוא במקום ה-22 (אחרי שאתמול עוד עמד בראש רשימת הגולשים).

נמרוד משיח הצליח להתגבר על השיוט הפחות טוב אתמול, וסיים את השיוט השני בתחרות במקום השלישי, אך בשיוטים הבאים הוא לא הצליח לשמור על הרמה הגבוהה וסיים 15 ו-14, מה שמציב אותו עם 48 נקודות שליליות במקום ה-17 הכללי. יתר הישראלים נמצאים קצת מאחור, כאשר אמיר גלילי נמצא במקום ה-18 הכללי (13, 20 ו-6 היום), טל צדוק במקום ה-29 (14, 18, 15).

אצל הנשים, הפתעת התחרות עד כה היא נוגה גלר שסיימה את שני השיוטים שנערכו היום במקומות שלישי ושני מה שמציב אותה במקום הרביעי הכללי. מעין דוידוביץ', שזכתה בעבר פעמיים במדליית ארד באליפות העולם, נמצאת במקום ה-11 אחרי שסיימה 12 ו-8 בשני השיוטים שלה. נוי דריהן ניצחה אמנם בשיוט הראשון אבל סיימה 27 בשיוט השני, מה שמציב אותה במקום ה-16 המכובד.

נמרוד משיח שייט. עמית שיסל, עיריית אילת,
פתח טוב ונחלש. משיח/עמית שיסל, עיריית אילת

כידוע, אליפות העולם היא תחרות המבחן הרביעית מבין חמש בקביעת המתמודד הישראלי שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו. כרגע היתרון הוא של משיח שהשיג 11.25 נקודות אחרי שסיים שישי באליפות אירופה האחרונה. צוברי צבר שבע נקודות מתחרות גביע העולם בהייר. אם אחד מהשניים ישיג מדליה והשני ימצא את עצמו מחוץ לעשירייה, קרוב לוודאי שהתחרות ביניהם תוכרע כבר בסוף השבוע. אם זה לא יקרה, התחרות החמישית היא זו שתכריע, והיא תתקיים בחודש הבא בפלמה דה מאיורקה. אצל הנשים, מעין דוידוביץ' צברה 10.5 נקודות והיא בדרך לריו אלא אם תירשם סנסציה גדולה בתחרות הזו, ואחת הגולשות הישראליות תצליח להפתיע אותה.

בתוך כך, הלילה נפתחה בארגנטינה אליפות העולם בדגם 470, כאשר הצוותים הישראלים לא יכולים בתחרות הזו להשיג את הקווטה לריו. הצוות הישראלי היחיד לגברים, אייל לוין ודן פרויליך סיימו את שני השיוטים הראשונים שלהם במקומות 30 ו-14 והם מדורגים במקום ה-24 הכללי. אצל הנשים, נויה ברעם ורימון שושן מדורגות 25 אחרי שסיימו את שני השיוטים שלהן במקומות 12 ו-36. צוף זמט וסתיו ברוקמן במקום ה-32 (29 ו-31).

מעיין דוידוביץ' שייטת. עמית שיסל, עיריית אילת,
מעיין דוידוביץ'/עמית שיסל, עיריית אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully