וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת עכו: המהומה במשחק מול בית"ר נגרמה בשל הגשם

תחנת המשטרה בעכו חקרה את האירועים ממשחק הליגה האחרון, בו פרצו אוהדי האורחת לדשא כדי לעבור בין יציעים: "בשל הגשם והעובדה כי לא היה להם מחסה בחוץ, האוהדים יצרו לחץ על הכניסות"

one

הפועל עכו מעוניינת שמאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, ימשיך גם בעונה הבאה. עכו נמצאת במקום ה-12 בליגת העל, ואחרי תקופה רעה ניצחה פעמיים בשלושת משחקיה האחרונים.

מהקבוצה נמסר: "הנהלת המועדון תתכנס מיד עם שובו של היו"ר דודי רוזנפלד מחופשה פרטית על מנת להחליט בעניין זה. הנהלת המועדון מעריכה מאוד את עבודתו המקצועית והתנהלותו של הוכנבוים. אינינו שוכחים כי בתחילת העונה המאמן קיבל קבוצה בתנאים כלכליים קשים מאוד ולא פחד לקבל עליו אחריות כה גדולה. הוא פעל ופועל בנמרצות רבה וביושר מקצועי על מנת להוביל את הקבוצה למטרה - הישארות בליגה".

להפועל עכו נקודה יותר מלהפועל חיפה, שנמצאת מתחת לקו האדום - והיא רחוקה חמש נקודות מבני יהודה שנמצאת במקום השביעי. במחזור הבא היא תפגוש לקרב חשוב מאוד עבורה את הפועל תל אביב, לה נקודה יותר.

ירון הוכנבוים מסר בתגובה: "אני מרוצה מאוד במועדון. יש לי כימיה טובה עם ההנהלה, הצוות המקצועי, השחקנים והאוהדים. אנחנו עושים עד עכשיו עונה טובה עם הרבה רגעים מרגשים שמחזקים את הקשר בין כולם. יש אנרגיות טובות בחדר ההלבשה, בהנהלה וגם בעיר. כולם יחד רוצים להצליח וחדורי מוטיבציה לשמח את האוהדים. עכו זו משפחה ואני אשמח מאוד לאמן את הקבוצה עונה נוספת".

ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מוערך. הוכנבוים/אדריאן הרבשטיין

משטרת עכו קיימה היום תחקיר בנוגע לאירועי המשחק בין הפועל עכו לבית"ר ירושלים. כזכור, אוהדי בית"ר ירושלים פרצו אל כר הדשא ועברו יציעים דרך המגרש עצמו. המשטרה הגיעה למספר מסקנות ופרסמה אותן. הראשונה הייתה כי נוצר לחץ בזמן מכירת הכרטיסים מכיוון שירד גשם חזק ללא הפסקה שגרם ללחץ בקרב האוהדים להיכנס מאחר שלא היה להם מחסה מהגשם בחוץ. כמו כן, בשער 5 נוצר לחץ מצד האוהדים ורצונם להיכנס למגרש עקב מזג האוויר הסוער שירד והאוהדים היו ללא קורת גג. המשטרה טענה כי אוהדי בית"R הצליחו לחדור למגרש מיציע 4 דרך כר הדשא ליציע 5 לפני תחילת המשחק בשל היערכות דלילה ביציע כי רוב הכוח הושקע בשערי הכניסה.

במשטרה טענו כי אחד הגורמים ללחץ בקופות הוא כתוצאה מאוהדים שרצו לרכוש כרטיסים ולא היו כאלה למכירה. במשטרה טענו כי אוהדי בית"ר ירושלים לא הצליחו להחדיר אבוקות ליציע בשל בידוק קפדני למרות הלחץ הרב על שער 5 והתגאתה כי למרות הלחץ הרב, לא היו נפגעים בנפש בגלל המענה המבצעי של השוטרים והמאבטחים.

עוד לפני כן הוציא עו"ד אברהם לוי מכתב דרישה להתנצלות בשם חברת בימות, שהייתה אחראית על מכירת הכרטיסים באצטדיון. לוי שלח את המכתב למנכ"ל הפועל עכו ובו טען כי האחריות על האירועים נפלה על חברת בימות על אף שהיא שדרישותיה לא מולאו בהתאם למה שהתריעה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully