וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל צרויה: "עבדנו קשה במשך 70 דקות והם כתשו אותנו"

23.2.2016 / 10:40

קשרה של בני יהודה מאוכזב מההפסד למוליכה הפועל באר שבע: "המגרש הכי קשה ששיחקנו בו השנה. ניסינו לגנוב תיקו". דן מורי ייעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב בשבת בגלל צהובים

one

בני יהודה לא ויתרה עדיין על המקום בפלייאוף העליון, וגם אחרי ההפסד 2:0 להפועל באר שבע אמש (שני), בקבוצה מבינים שהסיפור עוד לא גמור. הכתומים רחוקים שתי נקודות בלבד מהמקום השישי כאשר לקבוצה נותרו משחקים לא פשוטים מול מכבי תל אביב והפועל רעננה.

"זה פחות תלוי בנו עכשיו ממה שהיה תלוי בנו קודם", אמרו במועדון, "אבל עדיין זה לא אבוד. אם ניפול לפלייאוף התחתון אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בקרבות הישרדות. חייבים להוציא כמה שיותר משני המשחקים האחרונים ולקוות שרעננה תגיע למשחק האחרון כשהיא כבר הבטיחה את המקום בפלייאוף העליון, ואז אולי יהיה לנו יותר קל".

מי שייעדר בוודאות מהמשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב הוא הבלם דן מורי המוצהב, בעוד איציק עזוז יחזור. בקבוצה מקווים שעד המשחק הקרוב גם ג'וד נוורו שנעדר בגלל פציעה באגן יוכל לחזור לעניינים. הקשר גל צרויה שזוכה לקרדיט בשבועות האחרונים אמר בסיום: "המגרש הזה מאוד קשה, ניסינו לגנוב תיקו או שער ואני חושב שזה המגרש הכי קשה ששיחקנו בו השנה. לא הצלחנו לעשות את זה. אנחנו מסתכלים על המשחק נגד מכבי תל אביב, וננסה להוציא בו תוצאה טובה. 60-70 דקות רצנו ועבדנו קשה. הם כתשו אותנו. השחקנים היו ממש עייפים לקראת דקות הסיום".

מאחורי הקלעים נמשכים המגעים בין משה דמאיו לברק אברמוב שנחוש להשלים את העסקה ולהפוך לבעלים היחיד של הקבוצה. הנושא נמצא כרגע בטיפולם של עורכי הדין של הצדדים, ונכון לעכשיו קיימת אופטימיות גדולה שהעסקה הזו תושלם בקרוב, אם כי עדיין לא כל הנושאים סגורים.

עוד חגיגה אדומה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully