וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשייט: צוברי ניצח בשיוט הראשון, דוידוביץ' שביעית

22.2.2016 / 16:28

המדליסט האולימפי ניצל את היעדר הרוחות באילת כדי להשיג לעצמו יתרון על פני משיח שסיים במקום ה-16 בשיוט שלו ומדורג כרגע 32. דוידוביץ' סיימה שישית ורביעית את שני השיוטים שלה

שחר צוברי. עמית שיסל, מערכת וואלה! NEWS
ניצל את היעדר הרוחות. צוברי/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל

אליפות העולם בגלשני RSX שנערכת באילת יצאה הבוקר (שני) לדרך עם לא מעט ציפיות לתחרות טובה ואולי גם למדליות במחנה הישראלי. היום היו אמורים להתקיים שלושה שיוטים, אך רק אחד הושלם אצל הגברים ובסיומו המדליסט האולימפי, שחר צוברי, ניצל את היעדר הרוחות כדי לנצח בשיוט ולהשיג לעצמו יתרון משמעותי על פני נמרוד משיח שסיים את השיוט שלו במקום ה-16 (ומדורג 32 כללי). כתוצאה מהעובדה שישנם גולשים רבים בתחרות לגברים, הם חולקו לשני בתים. מי שעוד ניצח בשיוט בבית המקביל לצוברי הוא הפולני פיוטר מישקה.

מי שהפתיע בשיוט הראשון הוא הגולש הצעיר דניאל הררי שמדורג ראשון מבין הגולשים עד גיל 21. הוא סיים שלישי בשיוט בבית הכחול (עם צוברי) ומדורג כרגע חמישי. אמיר גלילי שמתחרה בבית הצהוב סיים תשיעי ומדורג כרגע 18 כללי.

אצל הנשים, מעין דוידוביץ' סיימה שישית ורביעית את שני השיוטים שלה ומדורגת במקום השביעי הכללי. נוי דריהן נושפת בעורפה ומדורגת במקום השמיני הכללי אחרי שסיימה במקומות השביעי והחמישי. נוגה גלר במקום ה-15 אחרי מקומות 10 ו-7 בשני השיוטים.

נמרוד משיח. עמית שיסל, מערכת וואלה! NEWS
מקום 16. משיח/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל

כידוע, אליפות העולם היא תחרות המבחן הרביעית מבין חמש בקביעת המתמודד הישראלי שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו. כרגע היתרון הוא של משיח שהשיג 11.25 נקודות אחרי שסיים שישי באליפות אירופה האחרונה. צוברי צבר שבע נקודות מתחרות גביע העולם בהייר. אם אחד מהשניים ישיג מדליה והשני ימצא את עצמו מחוץ לעשירייה, קרוב לוודאי שהתחרות ביניהם תוכרע כבר בסוף השבוע. אם זה לא יקרה, התחרות החמישית היא זו שתכריע, והיא תתקיים בחודש הבא בפלמה דה מאיורקה. אצל הנשים, מעין דוידוביץ' צברה 10.5 נקודות והיא בדרך לריו אלא אם תירשם סנסציה גדולה בתחרות הזו, ואחת הגולשות הישראליות יצליחו להפתיע אותה.

לזוכים הישראלים במדליות מובטחים מענקים כספיים מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים. הזוכה במדליית זהב יקבל מענק של 120 אלף שקל. עבור זכייה במדליית כסף יקבלו ספורטאי ישראל מענק של 84 אלף שקל ועבור מדליית ארד המענק הוא 60 אלף שקל. המאמנים של זוכי המדליות יקבלו מחצית מהסכום.

דני אורן, מנהל היחידה לספורט הישגי, אמר היום: "מדובר בתחרות היוקרתית ביותר בגלישה. זהו מבחן כוח מצוין לגולשים הישראלים שמזה זמן רב לא התחרו ברמה כל כך גבוהה. לעובדה שהתחרות מתקיימת בישראל חשיבות גדולה לגבי הגולשים הישראלים. זוהי תחרות המעניקה את הניקוד הגבוה ביותר בצבירת הנקודות להשגת הכרטיס למשחקים האולימפיים בריו. חשוב לציין כי לגולשים הישראלים תהיה תחרות מבחן נוספת באפריל בפלמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מעין דוידוביץ'. עמית שיסל, מערכת וואלה! NEWS
בדרך לריו. מעיין דוידוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully