וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו משיבה: "2,000 אוהדים של בית"ר ירושלים קנו כרטיסים"

בעכו לא אהבו את הטענה של הקבוצה מהבירה לפיה 4,000 אוהדים קנו כרטיסים במכירה מוקדמת ונתקלו בקשיים בכניסה לאצטדיון. האירועים ייבדקו. יניב בריק ייעדר כשלושה שבועות

one

בהפועל עכו אמנם התאכזבו מההפסד אמש (ראשון) לבית"ר ירושלים, אבל התנחמו בעובדה שאיבוד הנקודות קרה נגד אחת מהקבוצות הטובות בליגה ולא מול יריבה מהתחתית. "כל נקודה נגד בית"ר ירושלים היא בונוס", אמרו במועדון. "לא שיחקנו טוב וחבל מאוד, אבל אסור לשכוח שהפסדנו לאחת הקבוצות הכי טובות בליגה".

הקפטן משה מישאלוב שכבש עצמי אמר: "מאכזב. ניסינו לחזור למשחק והימרנו על כל הקופה, אבל לצערי לא הצלחנו. המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני הוא משחק על תשע נקודות. גם הם במגמת שיפור ויהיה משחק מאוד קשה. כל אזור הקו האדום צפוף, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. בשלושת המשחקים האחרונים היינו טובים, וגם נגד בית"ר, להוציא את המחצית הראשונה. בשער העצמי הכדור פגע בי ולא הרגשתי אפילו. זה חלק מהמשחק".

עכו עלתה אתמול עם הרכב יחסית התקפי, אבל בקבוצה יודעים שבמשחק החוץ מול הפועל תל אביב המערך יצטרך להיות קצת יותר זהיר. הבעיה מבחינת ירון הוכנבוים היא שיניב בריק ייעדר בגלל קרע בשריר הירך האחורי והוא צפוי להיעדר כשלושה שבועות. מאמן עכו יצטרך למצוא פתרון בקישור האחורי.

שחקן הפועל עכו משה מישאלוב. אדריאן הרבשטיין
" בשער העצמי הכדור פגע בי ולא הרגשתי אפילו. זה חלק מהמשחק". מישאלוב/אדריאן הרבשטיין

בעכו יערכו היום תחקיר מלא על האירוע שקדם לשריקת הפתיחה ובמהלכו עשרות אוהדי בית"ר ירושלים פרצו לכר הדשא מהיציע המערבי של האצטדיון ועברו ליציע המזרחי. בעכו סיפרו שהאירוע החל בגלל הוראות המשטרה שבאו להקל על אוהדי בית"ר.

במועדון לא אהבו לקרוא הבוקר שבבית"ר טוענים ש-4,000 אוהדים שלהם קנו כרטיסים ואמרו: "בסך הכול נמכרו כ-2,000 כרטיסים במשרד הכרטיסים 'בימות' בירושלים. 600 ליציע המערבי ו-1,400 ליציע המזרחי. לאוהדים שהזמינו באינטרנט היו מיועדות 800 מעטפות בקופות. היו ארבעה קופאים מ'בימות' שחילקו את המעטפות גם בקופות המזרחיות וגם בקופות המערביות. נוצר לחץ על הקופות סמוך לפתיחת המשחק ואז בהתייעצות עם מפקד הכוח ואחראי האבטחה, החלטנו להכניס ליציע המערבי את האוהדים של בית"ר שחיכו בתור למעטפות. לגבי הכניסה של האוהדים לכר הדשא: הנושא בתחקיר כרגע ונגיב עליו כשנקבל את הממצאים".


"מאות אוהדים ניסו לעבור וכמה מהם הצליחו להסתנן ולעבור את המאבטחים ולפרוץ למגרש", הסבירו היום במועדון הצפוני. "תודה לאל שהאירוע עבר בשלום. אחרי שזה קרה שלחנו עוד תגבורת ליציע המערבי ובלמנו את שאר האוהדים שרצו לעבור". בכל מקרה, בעכו כאמור יערכו בירור מקיף היום על האירוע הזה ובקבוצה חוששים מעמידה לדין וקנס.

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל עכו 1:3 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully