וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת לרכוש את חמזה בארי בתום העונה

22.2.2016 / 10:34

השחקן שייך לאפולון לימסול, מקורבים לעסקה טוענים: חיפה מעורבת במהלך, תוכל לקלוט אותו תמורת סכום סמלי. לצד ביקורת על לוי, במועדון טוענים: הנקודה מול הפועל עשויה להיות קריטית

מערכת וואלה!

מכבי חיפה עוקבת אחרי קשר הפועל תל אביב, חמזה בארי, לקראת העונה הבאה ובימים האחרונים עלתה אפשרות שהירוקים יעבירו את השחקן לידיהם לקראת תום העונה. בארי שייך לאפולון לימסול הקפריסאית, אבל מי שהיה מעורב בהעברתו לשם היה פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ', יחד עם סוכן השחקנים, ג'קי דהאן. על פי מקורבים לעסקה, מכבי חיפה בודקת אפשרות לרכוש את השחקן בתום העונה ומובטח לה כי אם תרצה אותו, הוא יעבור אליה.

"מתנהל מעקב אחרי השחקן. בארי שחקן איכותי, לא סתם הוא היה מועמד לחתום כאן בקיץ", אישר גורם במועדון. לוואלה! ספורט נודע כי שוכטוביץ' יוכל להעביר את השחקן תמורת סכום סימלי, זאת לאחר שהיה גם שותף להעברתו לקפריסין. גורמים במכבי נתניה ובהפועל תל אביב אישרו כי מכבי חיפה הייתה מעורבת בתהליך העברתו לקבוצות. מכבי נתניה, אגב, קיבלה 20 אחוז מכרטיסו בעת ההעברה אליה.

יש לציין שלהפועל תל אביב יש זכות ראשונים לרכוש את בארי מלימאסול, אבל מדובר בסכום של 900 אלף יורו ולא בטוח שהאדומים יוכלו או ירצו לשלם אותו.

שחקן הפועל תל אביב חמזה בארי. טל לוי
יעבור לירוק? בארי/טל לוי

בנושא אחר: בקבוצה מבינים שהשבוע הקרוב יהיה קריטי להמשך העונה. רוני לוי יצטרך לנצח את מכבי נתניה ובני יהודה כדי לשמור על מקום בפלייאוף העליון ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה. לצד ביקורת מקצועית שנשמעה על המאמן בסיום המשחק מול הפועל תל אביב, במועדון אמרו כי הנקודה עשויה להיות משמעותית בהמשך. שחקנים בקבוצה השמיעו ביקורת על היכולת של המחליפים במשחקים האחרונים. "אם אין שחקנים שישפיעו מהספסל, אולי כדאי שישקלו טוב את מי כדאי להשאיר בעונה הבאה. סיבוב שלם לא היה שחקן שהכריע את המשחק מהספסל מלבד יוסי בניון", אמר אחד מהם.

מכבי חיפה תחל בהכנות לקראת העונה הבאה לקראת חודש אפריל. כפי שכבר פרסמנו, רוני לוי עשוי להתמנות למנג'ר או לקבל דמות מקצועית נוספת למערך שלו, מנהל מקצועי או מנהל טכני. שמותיהם של חיים סילבס ואלון חזן כבר הוזכרו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully