וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטות של ברק בכר: אנתוני וואקמה יוסט למרכז השדה?

22.2.2016 / 10:09

למרות ההחלטה לפתוח עם שהר, מאמן הפועל באר שבע נוטה לפתוח עם מערך זהה, כשבוזגלו יתופקד בימין והחלוץ ישחק לצד ראדי. הקשר עשוי להיות מוסט לעמדת המגן במהלך המשחק: "כך אפשר לשגע את היריבות"

קובי אליהו

בצל המאבק המקצועי והתקשורתי עם מכבי תל אביב, הפועל באר שבע תפגוש הערב (שני, 20:55, ערוץ 1) את בני יהודה במטרה לשמור על פער של חמש נקודות מהצהובים גם אחרי המחזור ה-24. כזכור, אתמול פרסמנו כי מי שצפוי לפתוח בהתקפה הוא בן שהר, וזאת לאחר שנראה היה שוובה בראון יפתח במרכז השדה לצדם של ג'ון אוגו ומהראן ראדי. במועדון ציינו כי בכר גם יכול לשנות שוב את ההחלטה הזאת, אך כרגע נראה שהוא יבחר לפתוח במערך התקפי.

על פי האימון אתמול, בכר החליט כי אליניב ברדה יפתח בחוד, אולם נראה כי הוא מתלבט לגבי העמדה שבה ישחקו שאר שחקני ההתקפה. מאור בוזגלו תורגל לפרקים בצד ימין, ומכאן עולה שבן שהר או אנתוני וואקמה, שמקבל עדיפות לעמדה הזאת, עשויים לשחק בסופו של דבר לצד מהראן ראדי. בכר מתרגל לאחרונה גם אפשרות לפיה הקבוצה תעבור לשחק, בגלל התפתחויות במהלך המשחק, במערך של שלושה בלמים כשמאור בוזגלו משמש כשחקן קו תוקף, ואוחיון כבלם, אך לא נראה שיפתח במערך הזה.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול שחר פיבן שחקן בית"ר תל אביב/רמלה. מגד גוזני
היכן יתופקד? בוזגלו/מגד גוזני

"ברק רוצה שנכריע את המשחק כבר בהתחלה. הוא לא מתאים את עצמו ליריבה ולא חושש מאף אחת, בטח כשאנחנו משחקים בבית. בוזגלו כבר תופקד כשחקן קו נגד נתניה, וגם כקשר בכל תפקיד אפשרי. עם הסגל הנוכחי אפשר לשגע את היריבות", הסביר אחד השחקנים. "זאת חשיבה טובה, אסור לנו לעצור במאבק על האליפות. אם אנחנו פייבוריטים, עדיף שנבהיר את זה גם דרך המערך, שבכל מקרה יהיה התקפי. בוזגלו כבר הוכיח שהוא מסוגל לשחק בכל עמדה שיבקשו ממנו". גדיר יפתח כמובן על הספסל, אבל אם בכר ישתמש בו במשחק הזה הוא יוכל להציב אותו כמעט בכל עמדה בהתקפה.

עד אתמול הגיבו השחקנים לדבריו של פיטר בוס, וביקרו את המאמן על כך שהשמיע ביקורת על העובדה שבאר שבע לא מצליחה "לדרוס". אם באר שבע תנצח, היא תעשה צעד נוסף לעבר המטרה שלה – להגיע לפלייאוף העליון עם פער של חמש נקודות לפחות. בשני המשחקים האחרונים היא תתארח בכפר סבא (ביום ראשון) של שרון מימר, ותארח את בני סכנין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully