וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה החליטה: רן בן שמעון יעזוב בסוף העונה

22.2.2016 / 9:09

ראשי המועדון נותנים גב למאמן שאמור להמשיך עד לסוף השנה, אבל מאחורי הקלעים הסכימו הצדדים על פרידה בקיץ. גורם: "הוא ממשיך בקבוצה כרגיל". שחקן: "קשה לשחק עם הלחץ הזה. אנחנו צריכים שקט וביטחון"

one

מכבי פתח תקוה עוברת טלטלה בשבועות האחרונים שהגיעה לשיאה בשבת אחרי ה-0:0 המאכזב נגד עירוני קרית שמונה שהמשיך רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, בהם שישה הפסדים. למרות שרן בן שמעון זוכה לגיבוי וראשי המועדון לא מתכוונים לפטר את המאמן, כעת הוחלט שבן שמעון יעזוב את המועדון בכל מקרה בסוף השנה.

במהלך היממה האחרונה היו עסוקים בפתח תקוה בהכחשה של אפשרות פיטוריו של בן שמעון. כעת ראשי המועדון החליטו שהמאמן יסיים את העונה במכבי פתח תקוה, אך לא ימשיך בעונה הבאה. גורמים במועדון טוענים ששני הצדדים מעוניינים בפרידה הזו, ונראה כי היא בלתי נמנעת לאור המתיחות שנוצרה בין הצדדים לאחרונה.

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. ברני ארדוב
"כל השמועות על עתידו של רן לא נכונות". רן בן שמעון/ברני ארדוב

גורם במכבי פתח תקוה אמר הבוקר (שני): "כל השמועות על עתידו של רן לא נכונות. הוא ממשיך בקבוצה כרגיל". חשוב להדגיש שנכון לעכשיו בן שמעון לא מגיב ולא מתייחס לספקולציות על עתידו, ומעדיף להתרכז במאמצים להחזיר את פתח תקוה למסלול הניצחונות, כשבשבת המלאבסים יתארחו אצל בית"ר ירושלים בטדי.

היום תשוב הקבוצה להתאמן, ושחקנים מבינים את חשיבות המשחק הקרוב. "זה ברור לנו שאם לא ננצח, לא רק שחלום הפלייאוף העליון ייגנז, נצטרך לחשוב ברצינות איך אנחנו שורדים בליגה הזו", אמר אחד מהם. "קשה מאוד לשחק כרגע עם הלחץ הזה. מה שאנחנו צריכים עכשיו זה שקט וביטחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully