וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: קבוצתו של אדגר סוסה מערימה קשיים על שחרורו

22.2.2016 / 9:15

בפטרושימי האירנית לא ששים לשחרר את הגארד שנמצא על הכוונת של הקבוצה מהבירה. ליאור אליהו אחרי הניצחון על הפועל תל אביב: "לא רוצה לחשוב איזו אווירה הייתה אם היינו מפסידים"

one

בהפועל ירושלים נשמו לרווחה אחרי הניצחון על הפועל תל אביב 67:72 אמש (ראשון) בארנה. הקבוצה מהבירה התייצבה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, רצו לעצור את המשבר והצליחו. במועדון דובר השבוע הרבה על הצורך "להציג מלחמה והקרבה בכל משחק" ואחרי המשחק הקשה הייתה שביעות רצון מהניצחון.

ליאור אליהו שבלט עם 23 נקודות, סיכם: "אני מאוד מקווה שהקבוצה יוצאת לדרך חיובית וחדשה. היה מאוד חשוב לנו לנצח, אני לא רוצה לחשוב איזו אווירה הייתה כאן אם היינו מפסידים. הניצחון הזה חשוב להמשך הדרך ולביטחון שלנו, יש לו הרבה משמעות. היינו בתקופה לא טובה, אפשר להגיד שחווינו משבר. אנחנו עובדים מאוד קשה באימונים, אבל אני מאמין שעם עבודה קשה ההצלחה תגיע" .

בתוך כך, הבעלים אורי אלון שווחח בימים האחרונים עם המאמן דני פרנקו. השיחות נערכו על רקע הפרסומים על החלפתו האפשרית. פרנקו ימשיך לקבל קרדיט לפחות עד סוף העונה. בקבוצה גם חושבים על חיזוק לקו האחורי ובין המועמדים נמצא הגארד אדגר סוסה. יחד עם זאת, קבוצתו האירנית פטרושימי מערימה קשיים על שחרורו. גם הגארד האמריקאי ג'מאל פרנקלין, שמשחק העונה במדי ז'ונגיו בליגה הסינית, מועמד לקבוצה.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב. קובי אליהו
"היינו בתקופה לא טובה, אפשר להגיד שחווינו משבר". אליהו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully