וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: לבנות קבוצה לאליפות. טביב: "חייבים לשמור על יציבות"

22.2.2016 / 8:45

בית"ר ירושלים רוצים לקרוא תיגר על באר שבע ומכבי תל אביב בעונה הבאה. הכוכבים יישארו, הסגל יחוזק. השחקנים חגגו בחדר ההלבשה ואכלו פיצות אחרי הניצחון בעכו, חשש מהעמדה לדין. צפו במשדר הספורט היומי

מערכת וואלה!

צפו במשדר הספורט היומי על הדהירה של בית"ר

לשחקני בית"ר ישנו ריטואל קבוע אחרי ניצחונות לאחרונה. בסיום המשחק הם חוגגים עם הקהל, אבל לאחר מכן בחדר ההלבשה, מורידים ווליום ומדברים על יציבות והמשכיות. אתמול שרו השחקנים בחדר ההלבשה את שירת הקהל "משנכנס אדר מרבין בשמחה". ניקיטה רוקאביציה לא הבין את תוכן השיר אך אמר: "מאז ששרים בחדר ההלבשה אני מבקיע כל משחק, אז שימשיכו". חלק מהשחקנים שהפסידו במשחקון השבוע, דאגו לפיצות ולאחר מכן באוטובוס המשיכה החגיגה עם שירי יום הולדת לאיתי שכטר בן ה-29.

הבעלים אלי טביב שחזר בסוף השבוע מארה"ב, שוחח עם השחקנים לפני המשחק ואמר להם: "צפיתי במשחק נגד מכבי חיפה ופרט ל-15 דקות לא טובות בפתיחה, ראיתי קבוצה שנותנת הכול ונלחמת על כל כדור. אם תבואו באותה גישה למשחק היום, אני בטוח שננצח כי אנחנו קבוצה טובה יותר. אם תורידו הילוך נפסיד. כדי לעשות את השדרוג להיות קבוצה גדולה באמת, אתם חייבים לשמור על יציבות ולנצח משחקים כאלה".

בית"ר ניצחה משחק שלישי ברציפות ובמועדון רוצים להמשיך את הרצף הזה ולהתחיל לבנות קבוצה שבעונה הבאה תתמודד על אליפות. טביב מתכנן להשאיר את מרבית סגל השחקנים ולהוסיף שחקן או שניים כדי לקרוא תיגר על הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. המטרה הראשונה של המועדון היא להשאיר את קלאודמיר, שחוזהו מסתיים בתום העונה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ביום בהיר אפשר לראות את המקום השני. שחקני בית"ר ירושלים בעכו/אדריאן הרבשטיין

טל כחילה אמר בסיום המשחק: "אנחנו לא רוצים לחשוב מה היה קורה אם היינו פותחים את העונה אחרת. הכי חשוב שהתחלנו להבין שכדי לנצח צריך לשחק חזק, להיות ביחד, ומחויבים מההתחלה עד הסוף. התחלנו את העונה בדשדוש, הגיעו שחקנים חדשים ולקח זמן להביא דברים לידי ביטוי. אין מה לבכות ולחשוב 'מה היה קורה אם' . אם נמשיך ביכולת הזו, השמיים הם הגבול. מקום שלישי זה לא כמו אליפות, אנחנו מאמינים אפשר להשיג יותר מזה".

סלובודאן דראפיץ' נשאל האם הוא מרגיש פספוס שלאור היכולת הנוכחית הקבוצה לא נאבקת על האליפות: "צריך לזכור את תחילת העונה ולהבין מה עברנו. אנחנו שמחים במקום שאנחנו נמצאים ואנחנו עדיין שווים כדורגל טוב יותר ואיכותי יותר. אם נצליח לעשות את זה בפלייאוף העליון, זה יהיה השדרוג שאנחנו מצפים לו. מקום שני? מכבי תל אביב קבוצה מאוד חזקה. אולי הם לא בפורמה טובה אבל הם מאוד חזקים. אנחנו במרחק של 10 נקודות מהם וזה הרבה".

ניקיטה רוקאביציה הבקיע משחק שלישי ברציפות ובבית"ר הסבירו כי השער ברעננה לפני שבועיים החזיר לשחקן את הביטחון לאחר תקופת יובש וכי הוא הרגיש לחץ גדול מאוד לתת תפוקה מאז השלושער נגד מכבי תל אביב. במועדון מקווים שהשער של דובב גבאי בתוספת הזמן יחזיר אותו לעניינים וייתכן שבמשחק הבא הקבוצה תפתח עם שני חלוצים. בקבוצה ציינו את גבאי ולירוי צעירי ואמרו: "שניהם מאוד רוצים לשחק וקשה להם על הספסל, אבל גם כשהם עולים לכמה דקות הם נלחמים על המקום שלהם. זה מראה כמה הקבוצה הזאת בריאה".

ארסניו וולפורט לא נכלל בסגל לאחר שחזר רק אתמול מהולנד לאחר שטס להביא את חפציו. הוא אמור לחזור לסגל נגד מכבי פתח תקוה בשבוע הבא. דראפיץ' אמר על ההולנדי: "הוא היה בסידורים אישיים ועדיין לא בכושר מלא. מדובר בשחקן כישרוני שאנחנו רוצים לתת לו לשחק ולראות אותו יותר בהמשך".

צפו בעומס הגדול על הקופות בעכו לפני המשחק. צילום: עוז ליברמן

בבית"ר ירושלים ממתינים לראות האם תובע ההתאחדות יעמיד את הקבוצה לדין בעקבות התפרצות האוהדים למגרש לפני המשחק מהצד המערבי לצד המזרחי של האצטדיון. לפני המשחק התפתחה מהומה ליד הקופות והכניסות לשערים כאשר שתי קופות בלבד (ראו וידאו) נפתחו עבור קרוב ל-4,000 אוהדים שהזמינו כרטיסים מראש. מעל 1,000 אוהדים נכנסו לאצטדיון לאחר פתיחת המשחק, חלקם באזור הדקה ה-25.

אחד האוהדים סיפר לוואלה! ספורט: "פשוט ביזיון מה שהיה שם. מוכרים כרטיסים אבל לא מכבדים אוהדים. אנשים עומדים בגשם אחרי פתיחת המשחק, יש תורים מטורפים, בלגן, הקופאים לא מוצאים מעטפות והמשחק כבר משוחק כמעט 20 דקות. ככה נראה הכדורגל שלנו – אי אפשר להעביר כמו שצריך משחק של 5,000 איש. פשוט לא יודעים להתייחס כאן לאוהדים, מתייחסים אליהם כמו לזבל. איך יכול להיות שאנשים שהזמינו כרטיסים מראש והגיעו שעה לפני המשחק, עומדים בגשם אחרי פתיחת המשחק ולא מבינים מה לעשות?".

במועדון הגיבו לאירועים ואמרו: "אנחנו לא מצדיקים אף אוהד שעושה משהו שהוא לא צריך לעשות. לא במקרה טביב פנה לקהל לפני המשחק וימשיך לפעול נגד מי שגורם נזק לקבוצה. יחד עם זאת, צריך לבדוק היטב את הלחצים שהיו בכניסה ליציע המזרחי, הסגירה שלו והמעבר של האוהדים למערבי כדי להבין את כל האירועים שהיו כאן. לאן הגענו? בשביל מה משלמים לאבטחה ושיטור?".

הודעת עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים:

"עצוב מאוד לגלות ששבוע אחרי שבוע מתחוללים מחדלי אבטחה חמורים במגרשי הכדורגל ועדיין הכתובת היא בעלי הקבוצות שמשקיעים מיליוני שקלים בעלויות שיטור ואבטחה. עוד יותר קשה היא העובדה שאיצטדיון כדורגל חדיש לא מסוגל לקלוט 5000 אוהדים וכמעט והתחולל בו אסון כבד כשאנשים נרמסו ונמחצו בבואם לאסוף כרטיסים, 4000 איש על 2 עמדות, משטרה ואבטחה שעומדים מנגד. בידוק שקורס תחת העומס ומזג האוויר. לצערנו מתקן חדיש הוא לא ערובה למערך אבטחה מופקר, להתנהלות שכונתית של עכו המארחת שראתה רק את ההכנסה הענקית מאוהדי בית"ר.

"מאסנו ביחס לאוהדי בית"ר כבהמות, נמאס לנו שדמנו מותר , מאסנו באלימות שוטרים, נמאס לנמהיחס הבלתי שיוויוני לבית"ר ירושלים ואוהדיה. איך ייתכן שבדקה 36 עדיין נכנסים אוהדים למגרש? איך ייתכן שאוהדים שרכשו כרטיסים במיטב כספם ליציע המזרחי נדחסו בכוח על ידי כוחות האבטחה ליציע המערבי? איך ייתכן שאף אחד לא נותן את הדין לרמיסת ילדים? איך ייתכן שמשטרת ישראל מציבה רק להנהלת בית"ר ירושלים דרישות אבטחה מופרזות ואילו אמש בעכו האבטחה כשלה פעם אחר פעם?, איך ייתכן שמערך האבטחה לא נערך לגשם השוטף שירד ? לאן נעלמה מנהלת הליגות ולמה היא לא דואגת ללקוחות של המוצר שלה? למה השתיקה הרועמת על ההתנהלות בכל מגרש שאוהדינו באים באלפיהם, מספיק להזכיר את ההגעה לדוחא, את קריסת מערך האבטחה במושבה נגד מכבי פתח תקווה, את תורי הענק בנתניה ואת המשחק אמש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully