וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "ידענו שיהיה קשה", סמית' ינותח וייעדר 3-4 שבועות

21.2.2016 / 21:55

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-66:78 על נהריה: "לא היה לנו פשוט, שמח שהצלחנו להשתחרר ולנצח". הפורוורד יעבור ביום שני ניתוח ארתרוסקופיה. אלפסי: "היינו חסרים שכל וסבלנות בהתקפה"

one

מכבי תל אביב חגגה הערב (ראשון) ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, כשגברה בביתה 66:78 על עירוני נהריה. דווין סמית' שלא נכלל בסגל יעבור מחר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו, בעקבותיו הוא צפוי להיעדר כ-3-4 שבועות מהמגרשים.

"ידעתי שאחרי הגביע יהיה משחק קשה בגלל השמחה והאנרגיות שהשקענו בשבוע שעבר", אמר ז'אן טבק בסיום. "סבלנו בהפסד לנהריה בחוץ וידעתי שלא יהיה פשוט גם פה. לא היה לנו פשוט בתחילת המשחק, הם הצליחו לעצור אותנו בצבע אבל אני שמח שהצלחנו להשתחרר בסיום המשחק ולנצח".

אריק אלפסי סיכם: "קשה לנצח כשלא משחקים מספיק טוב בהתקפה. עצרנו אותם שלושה וחצי רבעים על הסקור שרצינו אבל לא שיחקנו חכם בהתקפה, וזה מה שהפסיד את המשחק. ברבע האחרון שלוש שלשות רצופות של רוצ'סטי גמרו את המשחק. היינו חסרים היום קצת יותר שכל וסבלנות בהתקפה. השוני בין היום למשחק הקודם בנהריה, הוא שהם סגרו את אומה וניב ושניהם גארדים משמעותיים שיוצרים לנו, וברגע שהם נעצרו התקשנו לייצר בהתקפה. לא הפסדנו בהגנה, הפסדנו את המשחק הזה בהתקפה".

מקל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully