וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "יש הרגשה שברק אברמוב ומשה דמאיו מעוניינים מאוד בעסקה הזו"

21.2.2016 / 15:07

נושא רכישת המועדון נמצא בידי עורכי הדין של הצדדים, אופטימיות לגבי האפשרות שהעסקה תושלם כבר השבוע. לקראת באר שבע, נוורו ייעדר, צעירי ישוב לעמדת המגן השמאלי, עזוז מוצהב, אלגרבלי יפתח

one

בני יהודה יודעת שעכשיו יותר מתמיד הדברים תלויים בה ובכוחה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון אם היא תצלח את המשימות הקרובות שלה, תחילה מחר מול המוליכה הפועל באר שבע, ולאחר מכן מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה. למרות הכול, בקבוצה עסוקים מאז יום שישי האחרון במגעים המתקדמים שמתקיימים מול איש העסקים, ברק אברמוב, שמעוניין לרכוש את המועדון.

כחלק מהעסקה, אברמוב מתכוון להפוך לבעלים היחיד של המועדון, כאשר הנושא נדון כרגע בין עורכי הדין של הצדדים. בין הצדדים קיימות הבנות ראשוניות לגבי מתווה העסקה, וגורם המעורה בפרטים ציין: "יש הרגשה ששני הצדדים רוצים מאוד את העסקה הזו. עכשיו נשאר לראות שמעבר לכוונות יש גם מעשים. אם הכול יילך כשורה, יש סיכוי שאפילו עוד השבוע ניתן יהיה להכריז על ברק כבעלים הבא של הקבוצה החל מהעונה הבאה".

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. ברני ארדוב
החתימה בקרוב? אברמוב/ברני ארדוב

בפן המקצועי, יוסי מזרחי יצטרך להסתדר נגד באר שבע ללא ג'וד נוורו שנפצע באגן ולא יהיה בסגל. שון גולדברג, שפתח במשחקים האחרונים כמגן שמאלי, יוסט לעמדת המגן הימני. איציק עזוז ייעדר בשל כרטיסים צהובים, מה שאומר שבן אלגרבלי ודן מורי יפתחו במרכז ההגנה. בן צעירי, שלא שיחק לאחרונה בגלל פציעה, יחזור ל-11. בנוסף, מזרחי מתלבט בין חסן אבו זייד לתיירי דובאי.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully