וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן והבה: "מה הסוד שלנו? יש בהפועל רעננה אפס אגו ומאמן גדול"

21.2.2016 / 11:15

הבלם מרוצה מהיכולת ומהעובדה שהקבוצה מהשרון קרובה להבטיח מקום בפלייאוף העליון: "אם נעשה את זה, אולי נגלה עוד כמה סודות". שביעות רצון משינוי הגישה אצל דיאן ראדוניץ'

one

הפועל רעננה תוכל בקרוב מאוד לסמן וי על המטרה הכי חשובה שהיא סימנה לעצמה מהיום הראשון של העונה: העפלה לפלייאוף העליון. הקבוצה עצרה את רצף שני ההפסדים האחרונים, הרימה את הראש והציגה כדורגל טוב מול מכבי נתניה אתמול (שבת) בדרך להשגת 0:1 משער של אוואנס קאנגווה.

מעבר לניצחון, בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת ומכמות המצבים שייצרה הקבוצה. "חזרנו לשחק כמו שנראינו במשך רוב העונה", אמרו שחקנים במועדון. "יש פה חבורה של גברים שמבינה בדיוק מה מונח על הכף ואיך צריך להופיע למשחקים מהסוג הזה. בקלות היינו יכולים למעוד, עשינו כמה התקפי לב לחיים עם ההחמצות, אבל העיקר שניצחנו". רעננה עלתה ל-35 נקודות, חמש יותר מבני יהודה השביעית, מה שאומר שככל הנראה נקודה בשני המשחקים שנותרו לקבוצה עד הסוף, מול הפועל חיפה ובני יהודה, זה אמור להספיק גם תיאורטית ולא רק מעשית.

כעת שחקני הקבוצה יזכו ליומיים חופשיים וישובו להתכונן להפועל חיפה ביום שלישי. מי שכשירותו למשחק הבא מוטלת בספק הוא ברק בדש שחש שוב כאבים בשריר הארבע ראשי אחרי שחזר מוקדם מדי להתאמן, וכרגע לא ברור אם הוא יוכל לשחק בשבת. שביעות רצון הייתה מדיאן ראדוניץ', שזכה לשיחת ניעור בשבוע שעבר, והראה הרבה יותר רצינות גם במשחק וגם באימונים לאחר מכן.

דיאן ראדוניץ' שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
מרוצים ממנו. ראדוניץ'/מגד גוזני

הבלם בן והבה התייחס לניצחון, ואמר: "עשינו ניצחון חשוב מאוד. היינו חייבים את זה כחלק מהמאבקים על מקום בפלייאוף העליון. היה משחק לא קל בכלל. לפעמים אין הסבר למה נראינו במשחק הקודם נגד הפועל תל אביב פחות טוב. לא הייתה שם אותה אגריסיביות ונחישות שהפגנו במשחק נגד נתניה. יש משחקים שלא נכנסים אליהם טוב והדברים לא הולכים, אבל הפעם הגענו הרבה יותר מרוכזים ואגרסיביים".

והבה הוסיף: "חששנו ב-0:1 שאנחנו עלולים גם למצוא את עצמנו סופגים פתאום ממצב נייח או בשל חוסר ריכוז של שנייה שהיה יכול לעלות לנו בניצחון, אבל עשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר, שמרנו על רשת נקייה, והיינו יכולים להגדיל את התוצאה". על הסוד של רעננה שקרובה להבטיח מקום בפלייאוף העליון הוסיף הבלם: "הסוד? יש פה אפס אגו ומאמן גדול, ולמרות הכול עדיין לא עשינו את זה. אחרי שנעשה את זה, נגלה אולי עוד כמה סודות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully