וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי זעם על האדום של ברונו: "זה חמור, לא אוותר לו"

21.2.2016 / 7:08

הבעלים של קרית שמונה נכנס לחדר ההלבשה והבהיר מה הוא חושב על האדום של הברזילאי, אך גם החמיא לשחקני הקבוצה על היכולת במחצית השנייה. בני בן זקן מונה למאמן קבוצת הנוער

one

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי לא אהב את הפעולה של ברונו, שספג כרטיס אדום אמש (שבת) מול מכבי פתח תקוה, ובסיום המשחק נראה כעוס על המהלך. שרצקי נכנס לחדר ההלבשה ושאל את אנשי הקבוצה מדוע קיבל החלוץ הברזילאי, ולאחר ששמע שברונו בעט ללא כדור בשוערה של מכבי פתח תקוה, אמר הבעלים בכעס: "זה חמור מאוד, לא אוותר לו על זה".

בקבוצה כועסים על החלוץ שהשאיר את חבריו בעשרה שחקנים דווקא בדקות טובות, כשנראה היה שקרית שמונה בדרך לשער יתרון, אך השחקנים דווקא יצאו להגנתו. "אמנם ברונו לא היה צריך להגיב, אבל צחי גיגי היה חייב לקבל כרטיס אדום על הפרובוקציה שלו", אמר שחקן בקבוצה. "היינו בדקות מצוינות וחבל שספגנו אדום, אחרת בהחלט היינו יכולים לנצח".

מלבד העיסוק בברונו, שרצקי דווקא החמיא לקבוצה - בייחוד על היכולת במחצית השנייה, עד ההרחקה, ואמר לשחקנים: "היתה חצי שעה טובה מאוד שלכם במחצית השנייה". במועדון מקווים כי השחקנים ימנפו את היכולת הזו למשחק הקרוב מול בני סכנין, שהופך להיות משחק ההזדמנות האחרונה לפלייאוף העליון. "חשוב מאוד עבורנו לנצח את שני המשחקים הקרובים. המשחק מול סכנין הוא קרב ישיר על מקום בפלייאוף. אם ננצח משחק חוץ קשה שכזה, זה ייתן לנו בטחון למשחק האחרון מול בית"ר", אמר שחקן בקבוצה, "ובכל מקרה, גם אם לא נגיע לפלייאוף העליון, חשוב כמה שיותר להתרחק מהקו האדום כדי להגיע למשחקי הפלייאוף התחתון לא מעמדה שתלחיץ אותנו".

"אנחנו מאוכזבים כי נראינו טוב והגענו למצבים", אמר עוז ראלי. "היינו טובים יותר. מאמן חדש שמגיע זה תמיד אנרגיות חדשות וזה יוצר התלהבות כי שחקנים רוצים להצליח. אני מאמין שזה ישפיע בשבועות הקרובים, שנכיר את שלומי והוא אותנו יותר. אני מאמין שהיינו מנצחים אם לא היינו סופגים את האדום. אנחנו קבוצה שתמיד מסתכלת ושואפת למעלה אבל ניתן גם הצצה לאחור. קרבות תחתית זה לא לרמה של הקבוצה".

מאמן קבוצת הנוער קובי רפואה עזב את המועדון ועבר לאמן את מכבי שעריים מליגה א', ממנה פוטר עידן בראון. שרצקי החליט לאחר העזיבה למנות את בני בן זקן, עוזר מאמן הקבוצה הבוגרת, לתפקיד מאמן קבוצת הנוער. בן זקן ימשיך במקביל גם בתפקידו בקבוצה הבוגרת.

דור אלו המום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully