וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי פתח תקוה קראו לרן בן שמעון להתפטר: "מבין את הקהל"

20.2.2016 / 22:06

מאמן מכבי פתח תקוה שמע קריאות "תתפטר" מאוהדיו ב-0:0 מול קרית שמונה, והצדיק אותם: "השחקנים שלי משחקים עם משקולות על הרגליים וגם קצת על הראש". שלומי דורה: "נראה לי שהשחקנים מרגישים יותר טוב עכשיו"

one

מכבי פתח תקוה אמנם קטעה הערב (שבת) רצף של שישה הפסדים, אך שוב נראתה רע וסיימה ב-0:0 ביתי עם עירוני קרית שמונה. הפלייאוף העליון מתרחק מרן בן שמעון, ששמע קריאות "תתפטר" ואמר בסיום: "אני מבין לחלוטין. כשיש תוצאות לא טובות, זה קורה. קהלים הם אנשים שצודקים, צריך ללכת איתם. אנחנו מקבלים הרבה מאוד תמיכה של קהל ואנשים שמבינים שיש תקופות קשות בכדורגל. אנחנו צריכים שהקהל יהיה איתנו".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
תקופה לא פשוטה. רן בן שמעון/מגד גוזני

על המשחק עצמו אמר המאמן: "המשימה הראשונה הייתה לעצור את הסחף, ובזה הצלחנו. ביחס למשחק היה מומנטום שלילי במחצית השנייה. הרגשתי במשחק הזה שהשחקנים שלי משחקים עם הרבה משקולות על הרגליים וגם קצת על הראש. זה גרם ללחץ וטעויות בחשיבה. אין לי טענה לשחקנים, ראיתי את הלחץ עליהם, וביחס למצב שבאנו למשחק, תוצאת תיקו היא בסדר".

לגבי המשך הדרך אמר בן שמעון: "העונה קיבלה טוויסט כי המומנטום היה ברגליים שלנו, אבל צריך להתמודד עם המצב הזה. כמו שהטוויסט הלך לכיוון השלילי, הוא יכול להפוך לחיובי. אני יוצא עם נקודת אור מהמשחק הזה, למרות שהיו הרבה דברים לא טובים".

שלומי דורה, מאמן עירוני קרית שמונה, אמר: "האמת היא שאני יותר מאוכזב מאשר מרוצה כי הדקות הטובות שלנו היו מהדקה ה-45 עד 77, ואחר כך כבר רצינו להשלים עם הנקודה. עמדנו טוב על המגרש, אבל אנחנו מסתכלים על חצי הכוס המלאה. אנחנו צריכים חידוד בחלק הקדמי וכשזה יקרה אני מאמין שהכול יחזור בחזרה. ההגנה מתייצבת וזה סימן טוב. יש לנו התקפה איכותית ואם נדע לתת שערים, זה יהיה קטלני. יצרנו המון מצבים במחצית השנייה. בסך הכול אני מרוצה מהמשחק הראשון ממה שראיתי. אני לא קנה מידה למה שהיה עד עכשיו. נראה לי שהשחקנים מרגישים יותר טוב עכשיו. אני זמן מועט כאן, לא זיהיתי קליקות בין השחקנים או דברים כאלה. יהיה קשה להגיע לפלייאוף העליון, אבל עם שש נקודות משני המשחקים הבאים, אפשר יהיה לחלום. לגבי ההרחקה, שמעתי שקוניה בעט בגיגי, אבל הבנתי שגיגי בעט בו לפני כן. אנחנו נטפל בזה בתוך המועדון".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
דור אלו המום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully